Jag inte att alla andra var helt oskyldig till krig. Men detta terrorkrig världen över domineras av muslimer.
Det är hedersamt att vara en själmordbombare och man blir dyrkad i många av dessa länder.
säger vem/vilka då?
jag anar att du får din 'mångbottnade' och 'flerdimensionella' information/fakta från sexpressen och aftonhoran.
och kom inte nu och säg att 'jag har faktiskt muslimer som vänner och de säger minsann...'.
det tragiska är att sådana som du, drar just alla muslimer över kammen och i förbifarten tycker att nazister etc också är drägg, men det är muslimerna som finns aktivt i skallen din och det är enkom den 'folkgruppen' du oroas över gör det ena och det andra.
kan inte du bara försöka gilla dem, precis som ditt favvo-hockeylag? liksom i hockey, finns det en o annat rötägg och det är dem som står ut mest och därför det enda sådana som du kommer ihåg.
edit: personligen är jag varken för eller emot religioner, dvs jag 'försvarar' inte som i det här fallet muslimer oavsett, eller som sagt andra religioner/sekter/organisationer/ etc etc heller för den delen.
jag tror på människan och och vad vi kan åstadkomma tillsammans, men naturligtvis blir jag ledsen/arg/upprörd/etc etc över åsikter som sägs baseras på fakta m.m men som inte gör det. det är då jag yttrar min åsikt. sen är det en självklarhet att alla ska ha sin åsikt, no matter what. men hellre att 'du' talar från hjärtat än kommer med falska anklagelser.
varför jag skriver detta, är för att jag, med jämna mellanrum, får en hel del skit för mina åsikter, när det just kommer till trådar som denna. men åsikterna baseras just på all svammel som i sin tur sägs baseras på information, fakta etc etc när det egentligen inte gör det. isåfall - check your facts first och skriv sedan din insändare.
jag vill också poängtera att det är helt ok att ogilla människor, individer såsom 'folk'grupper. men anta gärna då att det finns de som kommer tycka annorlunda.