Äntligen lite krig att glutta på

Status
Ej öppen för fler svar.
Full invasion nu. Äntligen!

Ja nu är det dags att göra sig av med de här gubbarna:tummenupp

Lite lustigt att killen i filmen och alla andra medeltids"människor" i Hamas oCo alltid liknar judar och kristna nedsättande med grisar och hundar och apor. Det är ju helt uppenbart att vrålapor, chow chows eller präktiga skånska suggor är bra mycket mer sofistikerade och rumsrena än Hamas genomsnittliga väljare:FU

[YOUTUBE-ID]rleFpY402vM[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Lite lustigt att killen i filmen och alla andra medeltids"människor" i Hamas oCo alltid liknar judar och kristna nedsättande med grisar och hundar och apor. Det är ju helt uppenbart att vrålapor, chow chows eller präktiga skånska suggor är bra mycket mer sofistikerade och rumsrena än Hamas genomsnittliga väljare:FU

[YOUTUBE-ID]rleFpY402vM[/YOUTUBE-ID]

Men när man ser sånt här så kan man ju inte förneka att Marx hade rätt i vissa avseenden...

Skitkrig. Irakkriget var bättre, det är på tok för lite mörkerkameror och filmsnuttar på laserstyrda bomber i det här kriget. När jänkarna drar ut blir det åtminstone bra tv-bilder. :(

Jag tror eller snarare vet att jag inte tycker om dig.
Det är nog dags att ngn gör hål i din bubbla. Jag anser att du är väldigt etnocentrisk i dina uttalanden. Kom ut i verkligheten vet jag. Du kanske upptäcker saker som får dig att bli lite klarare i skallen?

Det är nog dags att ngn gör hål i din bubbla. Jag anser att du är väldigt etnocentrisk i dina uttalanden. Kom ut i verkligheten vet jag. Du kanske upptäcker saker som får dig att bli lite klarare i skallen?
Ajdå, nu kommer Humle och Dumle för att berätta för dig hur indoktrinerad du är, klappa varandra om ryggen, skryta om sina cirkelresonemang och sammetsprydda skygglappar samt presentera den absoluta faktanTM.

Jag väntar fortfarande på en härligt intetsägande kommentar om det svar som Marcus eftersökte. Samt ett svar på min fråga, även om jag börjar ge upp hoppet om ett sådant.

xoxo

Last edited:
Det är ju därför det måste komma upp en poll, för att få ett avgörande i den mexikanska standoffen.

Och ja, jag förstår hur du tänker.

mjaa, ett avgörande vad gäller en frågeställning av en sådan karaktär som denna tråd och det på sh, blir svaret 'swedie'. så har det varit förut i liknande trådar och så lär det bli denna gången också. och då menar jag alltså kortfattat, att tråden blir låst/stängd/fördömd/etc etc av just swedie.

ahh monsieur, jag blev lite orolig där, att än en gång behöva förklara fundamentala fakta.

Det är rätt roligt att du reagerar som du gör först när en muslimsk grupp får kritik. Folk har både öppet och dolt snackat skit om judar men det berör dig inte det minsta. Killen på filmen och hans likasinnade jämställer oss alla från väst med diverse djur och vill dricka vårt blod eller vad han tjötade om. Det är helt okej enligt dig då tydligen. Du har dessutom själv berättat i den här tråden hur ni från länderna därnere indoktrineras med hat mot oliktänkande redan i vaggan.

Det är Hamas väljare som ligger bakom den här senaste händelserna indirekt genom att rösta fram den där terrororganisationen. Och nu gnäller dom munnen ur led när det får konsekvenser. Och det enda jag gör är alltså att bedöma dom lite efter samma mynt och då blir du arg och ledsen och kallar mig för etnocentrisk. Är det inte egentligen så att det är du som är det? Jag tycker då att allt pekar på det.

Jag kritiserar Hamas i det inlägget och direkt tar du det som att jag är rasistisk mot alla muslimer. Skitsnack - lägg ner det där tänket. Jag har inget emot någon för vad den personen "är", däremot är det ofta så mycket mer synd om nån så fort den personen är muslim och det skriks, mördas och bränns flaggor och ambassader för minsta lilla. När tusentals människor dör en hemsk död i NY firas det på gatorna i Gaza. Nädu, skånska grisar är mer sofistikerade än dom. Vad du läser in mellan raderna får stå för dig.

dessutom:

vi är alla lika funtade, oavsett bakgrund. de flesta väljer, av diverse anledningar, att bortse från det dock.

men att leva efter det samt en stor portion humor, gör vardagen till någonting mycket bättre och roligare för oss alla.

så, med ett leende på läpparna, bjuder jag på denna klassiker:
[YOUTUBE-ID]an_8U-GDgwc[/YOUTUBE-ID]

Det är rätt roligt att du reagerar som du gör först när en muslimsk grupp får kritik. Folk har både öppet och dolt snackat skit om judar men det berör dig inte det minsta. Killen på filmen och hans likasinnade jämställer oss alla från väst med diverse djur och vill dricka vårt blod eller vad han tjötade om. Det är helt okej enligt dig då tydligen. Du har dessutom själv berättat i den här tråden hur ni från länderna därnere indoktrineras med hat mot oliktänkande redan i vaggan.

Det är Hamas väljare som ligger bakom den här senaste händelserna indirekt genom att rösta fram den där terrororganisationen. Och nu gnäller dom munnen ur led när det får konsekvenser. Och det enda jag gör är alltså att bedöma dom lite efter samma mynt och då blir du arg och ledsen och kallar mig för etnocentrisk. Är det inte egentligen så att det är du som är det? Jag tycker då att allt pekar på det.

Jag kritiserar Hamas i det inlägget och direkt tar du det som att jag är rasistisk mot alla muslimer. Skitsnack - lägg ner det där tänket. Jag har inget emot någon för vad den personen "är", däremot är det ofta så mycket mer synd om nån så fort den personen är muslim och det skriks, mördas och bränns flaggor och ambassader för minsta lilla. När tusentals människor dör en hemsk död i NY firas det på gatorna i Gaza. Nädu, skånska grisar är mer sofistikerade än dom. Vad du läser in mellan raderna får stå för dig.

Jag reagerar först nu för att du själv sjunker till den nivå som du förkastar. Du är inte så mkt bättre än de muslimer som dödar i Allahs namn, och kallar muslimhatare och judar för diverse djur.
När du anser att en skånsk sugga är mer sofistikerad än en människa?!

Det framgick klart och tydligt i mitt första inlägg i denna tråd att jag inte var partisk. I mina ögon är det människor som dör, inte judar eller muslimer.

Du vill utplåna ena sidan, den muslimska sidan istället för att en lösning skall upprättas. Jag hade varit emot dina uttalanden även om du varit totalt anti judarna.

Du ser ett folkslag, ett vi och dem tänkande är indoktrinerat mellan öronen på dig.

Jag är varken arg eller ledsen, jag tycker bara att du är en imbecill människa som tycks ha svårt att vända på myntet och se saker och ting från ett annat perspektiv.

....hitte på...balablabla....
.. är en imbecill människa som tycks ha svårt att vända på myntet och se saker och ting från ett annat perspektiv.

Dito!

de muslimer som dödar i Allahs namn, och kallar muslimhatare och judar för diverse djur.
.

Vad är det du inte fattar? Dom kallar alla för djur för att dom inte är muslimer. Vad fick du muslimhatare ifrån? Du gräver ner dig djupare och djupare i ditt tycka-synd-om-dig-själv. Det var du som sa det: etnocentrisk. :rolleyes:

Last edited:
Hittade ett skönt citat på DN:

"Om någon skickade missiler mot mitt hus, där mina döttrar sover om natten, skulle jag göra allt i min makt för att stoppa det".

Oväntad avsändare dock, Barack Obama. :)
Hälften av de ivriga judehatarna här i tråden har ju talat sig varma i andra trådar för Sosse-Barack, så besvikna de måste vara nu. :D

Hittade ett skönt citat på DN:

"Om någon skickade missiler mot mitt hus, där mina döttrar sover om natten, skulle jag göra allt i min makt för att stoppa det".

Oväntad avsändare dock, Barack Obama. :)

Du glömde detta:

Det har spekulerats mycket om i vad mån Israel valt tidpunkten för sina attacker mot Hamas mot bakgrund av presidentskiftet i USA. Det råder något av ett maktvakuum i väntan på att Barack Obama ska ta över Vita huset den 20 januari.

Även om USA varit en bundsförvant ända sedan den israeliska nationens tillkomst 1948 har Israel sannolikt aldrig haft en starkare och mer pålitlig supporter i Vita huset än George W Bush. Sedan Israel inledde attackerna mot Gaza har Bushadministrationen reservationslöst lagt skulden på Hamas och betonat Israels rätt till självförsvar mot Hamas missilangrepp.
:rolleyes:

Last edited:
Du glömde detta:

Det har spekulerats mycket om i vad mån Israel valt tidpunkten för sina attacker mot Hamas mot bakgrund av presidentskiftet i USA. Det råder något av ett maktvakuum i väntan på att Barack Obama ska ta över Vita huset den 20 januari.

Även om USA varit en bundsförvant ända sedan den israeliska nationens tillkomst 1948 har Israel sannolikt aldrig haft en starkare och mer pålitlig supporter i Vita huset än George W Bush. Sedan Israel inledde attackerna mot Gaza har Bushadministrationen reservationslöst lagt skulden på Hamas och betonat Israels rätt till självförsvar mot Hamas missilangrepp.

Nej, jag glömde det inte men hela texten var inte ett citat av Obama om du missade det.

Självklart har Bush-administrationen fortsatt den fina Clinton-andan att bygga partnerskap med det judiska folket och ivrigt hävda deras rätt till existens, det kommer även Barack göra - och i synnerhet hans nya utrikesminister. Inget hopp för terrorismen i sikte. :banana

Du glömde detta:

Ja, det vore naivt att tro att det vi ser nu är något IDF:s lysande strateger kläckte ur sig under julhelgen. Båda sidor planerade för den här situationen efter det att vapenvilan skulle löpa ut. Sedan är det ännu naivare att tro - eller tro att andra tror, för den delen - att någon amerikansk president skulle kritisera den sedan länge ovärderliga bundsförvanten i Mellanöstern.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey