Äntligen dags för melodifestivalen igen!

Jag vill oxå träffa stora kändisar som t.ex. Anna Book och han den där som sjunger i det där bandet vad-de-nu-heter, har inte hört dem men de ska tydligen vara bra. Någon som vet vilka jag menar? Skulle vara jettekul om jag fick veta det! :(

Nog är Anna Book stor, fysiskt alltså:hihi

När blir det metalfestival på tv, detta är ju rasistiskt mot oss som gillar bra musik.

Slog just på ettan för att se lite, och det första jag ser är en medelålders skrikande kärring i nattlinne ylande något obegripligt under hårt grimaserande :va

Slog just på ettan för att se lite, och det första jag ser är en medelålders skrikande kärring i nattlinne ylande något obegripligt under hårt grimaserande :va

Jaha, är det på ettan det är, då undviker jag att zappa förbi den i kväll....

Nah, det kan vara kul att se vad andras licenspengar går till :)

Det skulle vara för den sakens skull då?

Var inte "kändisar på slottet" det dyraste dom någonsin hade gjort förövrigt?
Dit formligen östes det väl licenspengar, dom medverkande (till skillnad från Robinson och andra dokusåpor) skulle väl ha kändisgage för att vara med...

Det skulle vara för den sakens skull då?

Var inte "kändisar på slottet" det dyraste dom någonsin hade gjort förövrigt?
Dit formligen östes det väl licenspengar, dom medverkande (till skillnad från Robinson och andra dokusåpor) skulle väl ha kändisgage för att vara med...

Ingen aning, såg aldrig det. Dock såg jag på tidningslöpsedlarna att Kjerstin Dellert och Jonas Gardell tydligen rök ihop :rofl

Kollar just nu på omröstningen och ser till min fasa att nattsärkskärringen gick vidare :rofl :rofl

Jag Kan inte förstå hur den crackrökande hippie suggan kunde ens få några röster.
Det är ju nästan så att Loa Falkmans bidrag för X antal år sedan va en klockren vinnare.

Detta bara spär på min teori att allt är förbestämmt sedan långt innan programmet sänds.

Varenda jefel man tvingas småprata med just nu ska prata om detta förbannade helvete till tillställning :4skrika

Måste ju motvilligt säga att det hittills varigt roligt att tita på :3freak

enda fördelen med melodifestivalen är ju att massa gymnasiebrudar vill ha fest o kolla.
O alla vet att gymnasiebrudar är bäst ever!

enda fördelen med melodifestivalen är ju att massa gymnasiebrudar vill ha fest o kolla.
O alla vet att gymnasiebrudar är bäst ever!
Vafan tror du jag ser skiten för ;) snart är det över, Bäst att gå tillbaka och bevaka intressena.;)

Melodifestivalen är väl ett kommersiellt missnöje som de flesta retar sig på.

Jag stör mig på pensionärer som säger "det var väl ingen schlager!" Nä, ditt anus. Till och med jag som inte som inte följer skiten fattar att det numera (sen 80-talet?), heter MELODI-festivalen. Och till alla jävla kommentatorer, i alla sammanhang, så heter det inte Sveitsch eller interjuv. Det heter Schweiz och intervju. Jävla analfabeter man tvingas lyssna på! :huvet

Melodifestivalen är väl ett kommersiellt missnöje som de flesta retar sig på.

Jag stör mig på pensionärer som säger "det var väl ingen schlager!" Nä, ditt anus. Till och med jag som inte som inte följer skiten fattar att det numera (sen 80-talet?), heter MELODI-festivalen. Och till alla jävla kommentatorer, i alla sammanhang, så heter det inte Sveitsch eller interjuv. Det heter Schweiz och intervju. Jävla analfabeter man tvingas lyssna på! :huvet

Just melodi är väl väldigt sällsynt i melodifestivalen?

Tja... får väl snällt sitta och lida en stund annars får man väl ingen mutta av sambon på några dagar :huvet

Så man har längtat! Lite av årets happening!

Hur laddar ni hemma hos er inför Lördagen? Själv blir vi ett gäng hemma hos mig redan på em. som ska köra tema, "klä ut dig till din schlagerfavorit", och sen kolla igenom lite gamla klipp, lite av en "best of" innan det stora hela börjar alltså. Jag har inte riktigt bestämt mig än men tror jag ska klä ut mig till Roger Pontare :yoparty Snacka om att det kommer bli en kanonhelg! Sen nästa helg i Skellefteå och helgen efter det i Leksand ska man vara på plats och se allt live, kommer blir sååå grymt!

Hur kommer dessa schlagerhelger bli hemma hos er andra?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka