Äntligen dags för melodifestivalen igen!

Ja det kan också vara en ursäkt varför man kollar på skiten!
Skulle ingen bry sig eller kolla så skulle de vara borta för länge sen.

Nu tror jag du har tagit ett sidospår och talar om manssläktet istället... :D

Lite nostalgi för den som inte kan vänta tills lördan.. :näsblod
[YOUTUBE-ID]CvD4K6IqXgM&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Alltså, vill du också komma på Lördag så är det inga problem. Men det kan bli tajt att hinna med kostymen? Du kan Iofs. låna min Roger Pontare utstyrsel om du vill. Jag har ändrat mig då jag hitta ett par skitsnygga skinnbrallor idag inne i stan.. Tommy Nilsson! :yoparty

Sorrt e fett bokad i helgen men nu är temat till din kuts spikat !:D

Sorrt e fett bokad i helgen men nu är temat till din kuts spikat !:D

Gud va synd. Det är ju trots allt lite extra nu i helgen då det är premiär och allt :cpparty

Men nästa helg då? Vi är 3st som åker upp till Skellefteå redan på Torsdagen. Kommer man upp redan då så är chansen stor att man kan spana lite kändisar i baren osv. Förra året sprang vi på Ainbusk i Linköping, jättetrevliga tjejer som berätta massa kul "backstage-grejer"! Fredagen lär vara kört efter alla hårda repetitioner och så, men Torsdagen har potential, helt klart! Vi har en plats kvar i bilen om du vill följa med?

Gud va synd. Det är ju trots allt lite extra nu i helgen då det är premiär och allt :cpparty

Men nästa helg då? Vi är 3st som åker upp till Skellefteå redan på Torsdagen. Kommer man upp redan då så är chansen stor att man kan spana lite kändisar i baren osv. Förra året sprang vi på Ainbusk i Linköping, jättetrevliga tjejer som berätta massa kul "backstage-grejer"! Fredagen lär vara kört efter alla hårda repetitioner och så, men Torsdagen har potential, helt klart! Vi har en plats kvar i bilen om du vill följa med?

Nu knarkar du igen va.....:confused:
Ge fan i och rök morötter.

Redan fixat sörru. Jag har hyrt J nere i Nacka Strand ihop med ett annat gäng. Kommer bli världens fest då b.la Lasse Holm & Tommy Carlsson (trummis i Arvingarna) ska vara med. 349:- och då ingår även en tre-rätters. Skicka PM om du vill köpa biljett.

349 kronor för en middag med en legend som Lasse Holm tackar jag inte nej till. :bow Du har PM! Sprang på Camilla Andersson på stan för ett par dagar sedan(för er som inte vet så körade hon till "I love Europe" med Christer Sjögren). Trodde jag skulle döö! Christer är tydligen en charmig man enligt henne! ;). Hade man ju redan förstått men ändå.

tur att man är backstage i varje stad :näsblod
ska turnera nu i 6 veckor med melodi, hoppas på i skellefteå och åker med produktionen och riggar i varje stad till finalen.
hoppas få skymta många snygga artister under turnen, om man kollar tidningarna har nog velvet och agnes störst chans att fånga min uppmärksamhet :drool

Du kan Iofs. låna min Roger Pontare utstyrsel om du vill. Jag har ändrat mig då jag hitta ett par skitsnygga skinnbrallor idag inne i stan.. Tommy Nilsson! :yoparty

Ta steget fullt ut: Paljetter åt folket!

[YOUTUBE-ID]Xu8E6JeVJ0Y[/YOUTUBE-ID]

(I wouldnt do her!)

Föresten, kommer Jörgen på festen?

Vad ska man bli mest förbannad på att media har med melodifestivalen, eller att de orkar skriva något om att några poliser tyckte att några apor skulle kastreras, när de borde skriva att det är dags för dem att få en enkel biljett till ekvatorn.

Brewd från Glenneborg som åker Yamaha.. Hoppas du är lika ironisk som jag är?! Jag har inte ens en TV, men det är få saker jag avskyr så mycket som melodifestivalen, t.o.m Hockey-VM är bättre :zpy
Puhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... min tro på världen är inte rubbad även om den skakade ett tag här...

Jag vill oxå träffa stora kändisar som t.ex. Anna Book och han den där som sjunger i det där bandet vad-de-nu-heter, har inte hört dem men de ska tydligen vara bra. Någon som vet vilka jag menar? Skulle vara jettekul om jag fick veta det! :(

För er som skulle missa programmet så brukar SVT lägga ut bidragen på nätet efteråt.

Själv så skiter jag att kolla på programmen på TV men brukar kika lite snabbt på nätet typ 30 sekunder på varje bidrag istället ifall det skulle vara någonting som går att lyssna på utan att :zpy .

haha störtskön tråd typ som starstrikers livar tråd och smartmans trådar

Brewd från Glenneborg som åker Yamaha.. Hoppas du är lika ironisk som jag är?! Jag har inte ens en TV, men det är få saker jag avskyr så mycket som melodifestivalen, t.o.m Hockey-VM är bättre :zpy
haha, nejdå, jag uppskattar melodidfestivalen och all trallvänlig musik precis lika mycket som jag uppskattar rock mm.

Man blir glad av schlager, om man bara låter sig ryckas med i dessa löjliga texter :) helt fantastiskt vad lite musik kan göra en glad innombords :hoppa

Gahhh neeeeeeeeeej f*n..ska på inflyttningsfest hos en gemensam vän och jag är 100% säker på att att de lär följa galfestivalen...

NU ÄR DET BRÅTTOM: hur ska jag undvika detta :gnissla

haha, nejdå, jag uppskattar melodidfestivalen och all trallvänlig musik precis lika mycket som jag uppskattar rock mm.

sorry men rock och schlager, det får jag verkligen inte ihop i samma mening :gnissla

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...