Äntligen dags för melodifestivalen igen!

Det var då fan vad dåliga poäng det blev för oss??:va Inte ens våra grannar kunde bemöda siug med att ge oss några vettiga poäng, några fesna fyror och annat småskit var allt vi fick medan vi formligen överöste er med höga jefla poäng! skäms!:mad:

Jag tyckte dessutom att malenas låt var en av sveriges bättre på väldigt väldigt länge...:confused:

norge är ju inte ens med i EU det här stämmer inte! dom ska inte ha nått gratis bara för att de e 17 maj i dag!

damn

Bara ytterligare ett tecken på att Norge är mer Ghey än Sverige :FU

Satt å försökte komma ihåg låtar från finalen, den enda jag lyckades med var islands av nån anledning. :va Youtubade norges bidrag, inget ont om norrmän, men vilken horibel smörja.

Satt å försökte komma ihåg låtar från finalen, den enda jag lyckades med var islands av nån anledning. :va Youtubade norges bidrag, inget ont om norrmän, men vilken horibel smörja.

Håller med det. Islands bidrag var det enda som höll klass. Resten lät likadant. Drygt att 95% av alla låtar består av refräng.
Norges bidrag var bara banalt.

ja de gick ju inge vidare det härför sverige,,var lite småjobbigt på förfesten när kompisarna slog på tv:en strax innan omröstningen var färdig och sverige låg så långt ner å Norge i topp,, de var inte lätt att försvara sverige inför 15 norrmän då :gnissla

Redan fixat sörru. Jag har hyrt J nere i Nacka Strand ihop med ett annat gäng. Kommer bli världens fest då b.la Lasse Holm & Tommy Carlsson (trummis i Arvingarna) ska vara med. 349:- och då ingår även en tre-rätters. Skicka PM om du vill köpa biljett. Gäller förstås alla er andra också![/QUOTE]

349kr för en 3 rätters på J?? e du full eller:tungan

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...