Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur är det med försäkring? vad kostar en 660 jämfört med en sporthoj som min?
å läste att det inte finns tändningslås på den org? Är detta sant eller skojjar nån med mej?Kan jhu inte sälja en ny hoj som det bara är att kicka igång å fara utan att behöva ha en nyckel!
Alltså nu har jag läst mer om 660 än nån annan tror jagå läste att det inte finns tändningslås på den org? Är detta sant eller skojjar nån med mej?
Kan jhu inte sälja en ny hoj som det bara är att kicka igång å fara utan att behöva ha en nyckel!

Finns väll ett styrlås men inget tändningslås![]()
Är det så eller är det bara från en viss års mod?
I regbeviset är det väl runt 25kw i båda.Här är en gammal tråd med bänksiffror:www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=4618&highlight=b%E4nkning+625+660okej så 625 är då en touring![]()
Hur mycke effekt skillnad är det då på 625 och 660?
625 några kilo tyngre men enligt papper på bägge så är effekten samma![]()
Kan väll inte stämma?
I regbeviset är det väl runt 25kw i båda.Här är en gammal tråd med bänksiffror:www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=4618&highlight=b%E4nkning+625+660
660 tror jag inte det är några större skillnader på förutom avgassystemet.På 625 är det annan topp och förgasare från -03(lika som 660)men å andra sidan lite mindre luftburk pga elstarten så det jämnar nog ut sig.Effekt och vrid på min -03 625 var ungefär lika som på Hedas -02 iallafall.Snabbt och bra svar!![]()
Men deta där var jhu som sagt 03r.
Skillnad mot nyare på bänken?
660 tror jag inte det är några större skillnader på förutom avgassystemet.På 625 är det annan topp och förgasare från -03(lika som 660)men å andra sidan lite mindre luftburk pga elstarten så det jämnar nog ut sig.Effekt och vrid på min -03 625 var ungefär lika som på Hedas -02 iallafall.
vad tycker ni?
vad tycker ni?
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|