Ännu en anledning att älska USA

Enligt Fox News kanner bara 37% av amerikanarna idag tilltro till myndigheterna jamfort med over 50 % ar 2002.
Stackars det amerikanska folket som tycker att deras frihet har begransats genom det foreslagna halsovardsprogrammet, enligt Fox News :D

Enligt Fox News kanner bara 37% av amerikanarna idag tilltro till myndigheterna jamfort med over 50 % ar 2002.
Stackars det amerikanska folket som tycker att deras frihet har begransats genom det foreslagna halsovardsprogrammet, enligt Fox News :D

Ett tips i all välmening:
När du vet med dig att du har noll koll i en fråga, t.ex. i varför såväl demokrater som republikaner skyr Obamas korkade idéer, så gör du bäst i att hålla din okunskap för dig själv.

:hej

Vad jag ÄLSKAR att se hela världens frälsare, halleluja, Barack Obama tappa i förtroende! Nobels fredspris.. :klappar :D

Sorry pojken lille, bra forsok men det var Fox News som pastod det, inte jag.

Ingen vore gladare än jag om jag definitionsmässigt blev pojke igen, så känns det på ålderns höst. Ingen borde bli gladare än du om du uttryckte dig så man begrep. Gillar du inte Fox News förresten? :confused:

Last edited:
Hoppsan, nu backade visst senatorn Bunning om sitt forslag att blockera arbetsloshetsersattningar.

Förtryckt även i västvärlden, där mänskliga rättigheter spottas på av självgoda hökar. Jag betackar mig.:mad:

Fan snackar du om, vem är förtryckt? Vem är hök? :confused: Jag vill vara örn. :mattias Inte "örn" som i stor näsa utan som i freedom-örnen:

ProudAmericanEagleSm.jpg

Fan snackar du om, vem är förtryckt? Vem är hök? :confused: Jag vill vara örn. :mattias Inte "örn" som i stor näsa utan som i freedom-örnen:

ProudAmericanEagleSm.jpg

Jag nöjer mig med att konstatera att frihet i den meningen din idol Humle såg den, ter sig som synnerligen urvattnad jämfört med innan han kom till makten. Faktum är att han lyckats devalvera frihetsbegreppet å det grövsta. Fy fan.:mad:

Amerikanarna alskar frihet lika mycket som dom alskar overvakningskameror och varningsskyltar.

En 19-aring doms for 8 ars fangelse for klotter.
Kanns som ett sunt rattssystem...

[YOUTUBE-ID]tKXLIdhAkfE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
skilmässotråden nästa mackan å gåsen (ankan):rofl trodde ni var polare:va

skilmässotråden nästa mackan å gåsen (ankan):rofl trodde ni var polare:va

Abbe the Babbe sitter hemma och smygkrökar i strid med klanens regler och blir stöddig nattetid, en återkommande klassiker. :lol

Ni nyanlända borde fan satsa på svenskastudierna istället. :fakta

Nåväl, slut med SFI-lektioner för en stund. Apropå att älska USA, här är en skön grej som till och med Gudrun kunde älska i sin palestinamundering:

Kvinnors alltmer framskjutna roll på arbetsplatsen märks framförallt i de amerikanska storstäderna. 2005 tjänade unga kvinnor mellan 21 och 30 år i New York i genomsnitt 40000 kronor mer än unga män.

http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/utbildade-kvinnor-gar-om-mannen_4382879.svd

Kvinnor kan tjäna lika mycket eller mer än män, det enda som behövs är att de bor i världens bästa land - USA. I Fack-sosse-sverige där vi är så duktiga på sossesnack, här är det väl lika jämställt antar jag? :rofl

Abbe the Babbe sitter hemma och smygkrökar i strid med klanens regler och blir stöddig nattetid, en återkommande klassiker. :lol

Abbe the babbe. :rofl:hihi :ryggdunk

Skit i hästkraken. Han har kolik eller nåt. Under alla förhållanden går hans magsurhet inte att bota här.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman