Ännu en anledning att älska USA

Abbe the babbe. :rofl:hihi :ryggdunk

Skit i hästkraken. Han har kolik eller nåt. Under alla förhållanden går hans magsurhet inte att bota här.

Häst? Är han en häst? :confused: Det skulle förklara varför han skriver så många inlägg i min gästbok nattetid, jag är nämligen också hest. Snel hest. :mattias

Stalked by a häst. :5sure

En enda sak som jag älskar men US & A är Ben&Jerry!

Jakob Hård gjorde rösten till både Tom och Jerry. :fakta

http://www.dn.se/sthlm/hovratten-faststaller-tingsrattens-dom-i-sturebymalet-1.1040171

Ett år och åtta månader för mord. Känns som ett sunt rättssystem...

Men dem var ju så jete unga!!!!!!!!!!!111111

Last edited:
Men för helvete, Markus!!!
Ta bort den jävla avataren! Nu!:mad::4skrika:smasha
Fyrhundrafalt fy fan.:mad:

Folkrörelsen växer, you can run but you can't hide. :mattias

image6189948x.jpg

http://www.cbsnews.com/8301-503544_162-6189511-503544.html

Va! :va Menar du att fancluben har mer än en medlem numera. Fan tro't. SKulle väl vara någon inavlad kusin till GwB isåfall.:lol

De är väl i runda slängar 65-70% av USA's befolkning numera, hur går det för Obama förresten? :FU :D

Såg att Silvio, The Great, Berlusconi hade popularitetsssiffror som Den Solbrände bara kan drömma om, vad tycker din liberala morgontidning om det? :confused:

De är väl i runda slängar 65-70% av USA's befolkning numera, hur går det för Obama förresten? :FU :D

Såg att Silvio, The Great, Berlusconi hade popularitetsssiffror som Den Solbrände bara kan drömma om, vad tycker din liberala morgontidning om det? :confused:

Trodde jänkarna hade lite bättre historiekunskaper än så faktiskt. Bushman den andre är väl inte det lysande ekonomiska snillet bland de presidenter USA har haft dock är Bill Clinton det även om jag vet att du beskyller honom för de ekonomiska problemen under Bushmans tid. Clinton gjorde rätt men Bush skulle inte gjort alla skattesänkningar utan att även plocka bort de lättnader Clinton gjorde, går ju bara ge utan att ta vilket även Bushmans rådgivare medger och är ångerfulla över, de skyller inte på Clinton.

http://knowledge.wpcarey.asu.edu/article.cfm?articleid=1821

"
The spike in subprime lending occurred eight years after the Clinton actions took effect, Lazear said, probably too long to be the root cause. And the Bush deregulatory actions took place after the spike began. These events may have exacerbated the problems, he said, but they were not the cause."

Last edited:
Trodde jänkarna hade lite bättre historiekunskaper än så faktiskt. Bushman den andre är väl inte det lysande ekonomiska snillet bland de presidenter USA har haft dock är Bill Clinton det även om jag vet att du beskyller honom för de ekonomiska problemen under Bushmans tid. Clinton gjorde rätt men Bush skulle inte gjort alla skattesänkningar utan att även plocka bort de lättnader Clinton gjorde, går ju bara ge utan att ta vilket även Bushmans rådgivare medger och är ångerfulla över, de skyller inte på Clinton.

http://knowledge.wpcarey.asu.edu/article.cfm?articleid=1821

"
The spike in subprime lending occurred eight years after the Clinton actions took effect, Lazear said, probably too long to be the root cause. And the Bush deregulatory actions took place after the spike began. These events may have exacerbated the problems, he said, but they were not the cause."

Intressant tes men jag tror förstås inte på någon som ser ut som Sixten Herrgård om än han är på jakt efter nytt jobb för tillfället.
Bush var bra, Clinton var dålig, Obama är sämst. :mattias

lazear-edward.jpg

Skämt å sido så kunde så klart GwB-administrationen gjort sjuttielva saker annorlunda för att mildra konjunkturnedgången, som i sig är helt naturlig och det kommer komma fler nedgångar och uppgångar, men det var faktiskt bostadslånen som var grund till den nästintill totala kollapsen och det var Clinton-administrationen som var upphovsmän till de subventionerade lånen.

Jag tror det, grundorsaken, är ganska svårt att slingra sig ur - Lex Luthor - look-a-like eler inte.

....
Jag tror det, grundorsaken, är ganska svårt att slingra sig ur - Lex Luthor - look-a-like eler inte.

Tycker att det skulle vara ett lysande tillfälle för Bush's egna finansrådgivare att påtala detta om så var fallet när de istället säger att det har en underordnad betydelse vilket styrks av denna intervju. Men fakta är att Clinton regerade under den period där USA hade den bästa finansiella perioden under modern tid, tur eller ej.

Synd bara att hans fru inte gjorde den hustruliga plikten så han fick pilla på en halvtjock praktikant istället.

Allt är Hillarys fel.

In your dreams. :) Det går bättre för Obama än vad det någonsin gjort för Jojje.

Intressant tes men jag tror förstås inte på någon som ser ut som Sixten Herrgård om än han är på jakt efter nytt jobb för tillfället.

Ah, så det är opålitliga rådgivare som lett stackars Jojje i fördärvet.
Sighsten Herrgård o Jojje hade väl annars förtjänat varandra. Vem vet vad för positivt som kunnat komma ur en sådan allians.:rofl

...

Ah, så det är opålitliga rådgivare som lett stackars Jojje i fördärvet.
...

rummy och dick var väl hans närmaste rådgivare. rummy fick ju sparken pga inkompetens och dick låg väl mest på sjukhus eller sköt skarpt på diverse jaktresor. Deras betyg bådar ju inte speciellt gott för någon av de andra rådgivarna, och humles egen initiativförmåga var ju som bekant något begränsad.

Han gillade ju iofs barnböcker.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...