Äckliga saker och tjejer

AndreasNo skrev:
2438770 förstår de... du får nog börja fundera på att konvertera om..fjolla :D :D

Jag föredrar KVALITÈT istället för KVANTITET! :mattias :tungan

Mrs. Laphroaig skrev:
2438785 Sen finns det ju nån som snarkar bra mycket värre än vad mina fisar låter :rolleyes:

vet ett fel du gör dock... du stryper ju av dom å sitter å småfiser hela tiden, ja drar av hela på en gång istället :D

Han som snarkar känner jag nog inte :tungan

Stryper ju av dem så du inte ska bli rädd :pannkyss

Last edited:
Visst... Prutta och skita och rapa SKA man göra, men att klappa sig på bröstet som en del killar gör, äta ägg ENBART för att fisarna ska lukta så mycket godare, lära sig att suga in luft i röven, svälja luft osv osv är bara FÖR mycket. Att äta fortare än jag och lägga av en härlig "eftermatenrap" innan jag har ätit upp är oxå att vara fel ute. JAG är naturlig med VÄRDIGHET :arsele .

Jag kanske borde välja lite mer noggrannt vilka killar jag umgås med:rolleyes:

/Carin

Har ni glömt bort det äkligaste i hela universum.

Musprutten.:zpy

Är det bara jag som är konstig eller har fått fel uppväxt och anser att
- rapar ska helst kvävas eller åtminstone försökas att döljas eller be om ursäkt för. Inte sitta och rapa ljudligt vid matbordet, apitförstörare.
- fisar med mera ska helst hållas på toaletten. Inte bara för att det kan lukta riktig apa men jag tycker att det är allmänt otrevligt.
- har man lagt en brakare, spruta lite toaspray och om det är ränder kvar i toan, ta bort!!

Vad andra vill göra är upp till dom, men jag är inte flickig av mig i vanliga fall. Detta är bara rent hyfs enligt mig. Och ja, Swedie både fiser, pruttar äckligt och rapar högt, men det betyder inte att jag vill göra det.

Dock underhållande läsning i denna tråd.

Alicia skrev:
2439260 Är det bara jag som är konstig eller har fått fel uppväxt och anser att
- rapar ska helst kvävas eller åtminstone försökas att döljas eller be om ursäkt för. Inte sitta och rapa ljudligt vid matbordet, apitförstörare.
- fisar med mera ska helst hållas på toaletten. Inte bara för att det kan lukta riktig apa men jag tycker att det är allmänt otrevligt.
- har man lagt en brakare, spruta lite toaspray och om det är ränder kvar i toan, ta bort!!
...... .

Håller med om allt bortsett från toasprayandet. Det får finnas gränser.

Men du har rätt.Fiser o rapar gör man när ingen annan drabbas, vare sig lukt- eller ljudmässigt. Vanlig hyfs...

Det finns uppenbarligen alla typer. Muspruttar är roliga, de kan man skratta åt! Att göra da number two med toalettdörren öppen eller om någon samtidigt borstar tänderna har jag inga problem med. Inte personen som står i badrummet heller. Man dämpar med lite toalettpapper så är det kirrat och klart. Dessutom slipper man slita så förbaskat på bajsborsten.

Bikerbitch skrev:
2439853 Det finns uppenbarligen alla typer. Muspruttar är roliga, de kan man skratta åt! Att göra da number two med toalettdörren öppen eller om någon samtidigt borstar tänderna har jag inga problem med. Inte personen som står i badrummet heller. Man dämpar med lite toalettpapper så är det kirrat och klart. Dessutom slipper man slita så förbaskat på bajsborsten.

vafan är en bajsborste? :va

Backblade skrev:
2439925 vafan är en bajsborste? :va
Jag antar att det är äckel-tjejernas namn på en sånhär:
Toalettborste.jpg

Själv tycker jag det är högst normalt med rapar, att skita och fisa.
Däremot föredrar jag om man fiser på toaletten om man är dålig i magen
och om man tar bort skitränderna i toastolen efter sig.
Med tanke på att jag själv har en doftspray precis brevid toaletten skadar det ju inte om den används. Men jag blir inte galen om man struntar i det eller om andra inte har doftsprayer vid sina toaletter.
Som sagt, att skiten luktar illa är ju bara normalt..

Varför stinker det när man pruttar ???

För att även döva ska få njuta av dom :tungan :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey