Flamma77 skrev:2438199Örongången, urinröret, höger och vänster näsborre... Det finns säkert oanade möjligheter med små könsorgan också.![]()
![]()
![]()
Hahaha, mitt i prick

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Flamma77 skrev:2438199Örongången, urinröret, höger och vänster näsborre... Det finns säkert oanade möjligheter med små könsorgan också.![]()
![]()
![]()
Aleksander skrev:2436203Tack för infon![]()
Klabbe85 skrev:2437534Trodde inte cheyer kunde bajsa???![]()
![]()
Bikerbitch skrev:2438450Nog fan kan vi lägga kablar vi också. Det luktar inte rosor direkt. Vi är precis som ni. Skrämmande va?
Nitrogen skrev:2438461En ordentlig brakskit är ju en form av ömhetsbevis. Att man känner sig bekväm i sällskapet.
Lite som "jag älskar dig". Fast finare.
Nitrogen skrev:2438461En ordentlig brakskit är ju en form av ömhetsbevis. Att man känner sig bekväm i sällskapet.
Lite som "jag älskar dig". Fast finare.
Har man avancerat i förhållandet och vill visa ytterligare uppskattning kan man fisa i handen och kasta i vederbörandes ansikte.AndreasNo skrev:2438467
jag vill höra "jag älskar dig" följt av en puss på munnen... inte "prrrrrBRAKblabong" följt av en äcklig odör...
Nitrogen skrev:2438492Har man avancerat i förhållandet och vill visa ytterligare uppskattning kan man fisa i handen och kasta i vederbörandes ansikte.
There's no end to the possibilities!
Vadå, har en hona gjort nr 2 i din närvaro?AndreasNo skrev:2438498Ni är även bra på att gå in o sätta er o göra era behov trots att man själv redan är där inne och till exempel borstar tänderna!!!... sen vägrar ni förstå när vi killar vill ha våran privattid inne på dass... kvinnor![]()
Nitrogen skrev:2438500Vadå, har en hona gjort nr 2 i din närvaro?
AndreasNo skrev:2438498Ni är även bra på att gå in o sätta er o göra era behov trots att man själv redan är där inne och till exempel borstar tänderna!!!... sen vägrar ni förstå när vi killar vill ha våran privattid inne på dass... kvinnor![]()
Äh.. jävla gnäll.Chrille skrev:2438517Typisk tjej-sjuka.
På dass är man ENSAM om man ska göra något som är krångligare än att borsta tänderna. Det är det inte alla som har förstått...
Chrille skrev:2438517Typisk tjej-sjuka.
På dass är man ENSAM om man ska göra något som är krångligare än att borsta tänderna. Det är det inte alla som har förstått...
Mrs. Laphroaig skrev:2436223Det där känner man igen.. I början när förhållandet var nytt så vågade ja inte riktigt fisa (varför vet ja inte riktigt ) men sen så tänkte ja mer "äh va fan.."
Nu fiser jag nog säkert lika mycket som honom om inte mer men framförallt mycket högre![]()
Rapar och fiser som en stor karl ja![]()
AndreasNo skrev:2438727stackare![]()
Laphroaig skrev:2438745Ja det är allt lite synd om mig...Får ju komplex när "frugan" drar iväg värre grejer än mig![]()
Laphroaig skrev:2438745Ja det är allt lite synd om mig...Får ju komplex när "frugan" drar iväg värre grejer än mig![]()
Bikerbitch skrev:Tycker fruktansvärt synd om folk som inte kan prutta/rapa eller säga att de skall skita inför sina partners.
Då är något lite fel.
Mrs. Laphroaig skrev:2438785Sen finns det ju nån som snarkar bra mycket värre än vad mina fisar låter![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |