Äckliga saker och tjejer

Aleksander skrev:
2436203 Tack för infon :rolleyes:

Och du tror att BB är den enda som tävlar med tom tarm?? Dra en sökning i RR-forumet så får du läsa om både unga och gamla som bor på muggen innan tävling....

Upprörande :rolleyes:

En ordentlig brakskit är ju en form av ömhetsbevis. Att man känner sig bekväm i sällskapet.
Lite som "jag älskar dig". Fast finare.

Bikerbitch skrev:
2438450 Nog fan kan vi lägga kablar vi också. Det luktar inte rosor direkt. Vi är precis som ni. Skrämmande va?

neeeeej tyyyyst... du LJUGER!!!!!!

Nitrogen skrev:
2438461 En ordentlig brakskit är ju en form av ömhetsbevis. Att man känner sig bekväm i sällskapet.

jag vill höra "jag älskar dig" följt av en puss på munnen... inte "prrrrrBRAKblabong" följt av en äcklig odör...

Last edited:
Nitrogen skrev:
2438461 En ordentlig brakskit är ju en form av ömhetsbevis. Att man känner sig bekväm i sällskapet.

Haha ja eller 2vi har varit tillsammans så länge att jag skiter i vad du tycker".

AndreasNo skrev:
2438467
jag vill höra "jag älskar dig" följt av en puss på munnen... inte "prrrrrBRAKblabong" följt av en äcklig odör...
Har man avancerat i förhållandet och vill visa ytterligare uppskattning kan man fisa i handen och kasta i vederbörandes ansikte.
There's no end to the possibilities!

Nitrogen skrev:
2438492 Har man avancerat i förhållandet och vill visa ytterligare uppskattning kan man fisa i handen och kasta i vederbörandes ansikte.
There's no end to the possibilities!

Ni är även bra på att gå in o sätta er o göra era behov trots att man själv redan är där inne och till exempel borstar tänderna!!!... sen vägrar ni förstå när vi killar vill ha våran privattid inne på dass... kvinnor :mad:

AndreasNo skrev:
2438498 Ni är även bra på att gå in o sätta er o göra era behov trots att man själv redan är där inne och till exempel borstar tänderna!!!... sen vägrar ni förstå när vi killar vill ha våran privattid inne på dass... kvinnor :mad:
Vadå, har en hona gjort nr 2 i din närvaro?

Nitrogen skrev:
2438500 Vadå, har en hona gjort nr 2 i din närvaro?

Min fd. sambo envisades alltid med att inte bry sig om jag va på toan, stänga dörren etc etc.. om hon gjorde ettan eller tvåan såg jag till att inte veta om! :D

vet inte hur många ggr jag gapa på henne att ge fan i att sätta sig på toan när ja va där inne.. :D

Edit: usch, kan höra dedär strilandet, när det görs nr1 o man inte kommer undan innan det satte igång, i huvet fortfarande :zpy

Last edited:
AndreasNo skrev:
2438498 Ni är även bra på att gå in o sätta er o göra era behov trots att man själv redan är där inne och till exempel borstar tänderna!!!... sen vägrar ni förstå när vi killar vill ha våran privattid inne på dass... kvinnor :mad:

Typisk tjej-sjuka.

På dass är man ENSAM om man ska göra något som är krångligare än att borsta tänderna. Det är det inte alla som har förstått...

Chrille skrev:
2438517 Typisk tjej-sjuka.

På dass är man ENSAM om man ska göra något som är krångligare än att borsta tänderna. Det är det inte alla som har förstått...

precis.. ett typiskt scenario som utspelat sig tusen ggr: "UT, ja e pissnödig!!" Ja, jag sminkar mig, pissa på du.. "NEJ UUUUUT!!".. vadårå.. "NUUUU!!" :D :D

Mrs. Laphroaig skrev:
2436223 Det där känner man igen.. I början när förhållandet var nytt så vågade ja inte riktigt fisa (varför vet ja inte riktigt ) men sen så tänkte ja mer "äh va fan.."
Nu fiser jag nog säkert lika mycket som honom om inte mer men framförallt mycket högre :D
Rapar och fiser som en stor karl ja :arsele

Intygas :D

Laphroaig skrev:
2438745 Ja det är allt lite synd om mig...Får ju komplex när "frugan" drar iväg värre grejer än mig :6surkart

Sen finns det ju nån som snarkar bra mycket värre än vad mina fisar låter :rolleyes:

vet ett fel du gör dock... du stryper ju av dom å sitter å småfiser hela tiden, ja drar av hela på en gång istället :D

Last edited:
Bikerbitch skrev:
Tycker fruktansvärt synd om folk som inte kan prutta/rapa eller säga att de skall skita inför sina partners.
Då är något lite fel.

Snälla gör inte det. Låt oss få ha vår värdighet kvar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT