Äckliga saker och tjejer

Det är väl inget som är äckligare med tjejer jämfört med killar och vise versa.
Förstår mig inte på folk som anser att tjejer inte ska fisa och rapa medans det är fritt fram för killar...

Det är väl inget som är äckligare med tjejer jämfört med killar och vise versa.
Förstår mig inte på folk som anser att tjejer inte ska fisa och rapa medans det är fritt fram för killar...

Själv håller jag faktiskt på och tjatar på min tjej att fisa oftare. Är rätt säker på att hennes magkatarr till stor del beror på gaser som i stort sett aldrig kommer ut.

Last edited:
Bikerbitch skrev:
2436176 Din avatar visar ett typiskt exempel på hur man ser ut om man håller sig tillräckligt länge och inte pruttar. Metangasen gör huden helt svart och tänd för fan ingen tändsticka i närheten.

Aleksander skrev:
2436180 Tackar tackar

Tack.

Du ser själv ganska skitnödig ut på hojen faktiskt. :pannkyss

:blah

Tack.

Du ser själv ganska skitnödig ut på hojen faktiskt. :pannkyss

:blah

Bikerbitch skrev:
2436196 Kan inte stämma. Jag ser alltid till att tappa barlast inför tävling :fakta

Aleksander skrev:
2436203 Tack för infon :rolleyes:

:corn :rofl roligaste tråden hitills!!!!!!!!!!!! :rofl

skoteridioten skrev:
Själv håller jag faktiskt på och tjatar på min tjej att fisa oftare. Är rätt säker på att hennes magkatarr till stor del beror på gaser som i stort sett aldrig kommer ut.

Det där känner man igen.. I början när förhållandet var nytt så vågade ja inte riktigt fisa (varför vet ja inte riktigt ) men sen så tänkte ja mer "äh va fan.."
Nu fiser jag nog säkert lika mycket som honom om inte mer men framförallt mycket högre :D
Rapar och fiser som en stor karl ja :arsele

Mrs. Laphroaig skrev:
2436223 Det där känner man igen.. I början när förhållandet var nytt så vågade ja inte riktigt fisa (varför vet ja inte riktigt ) men sen så tänkte ja mer "äh va fan.."
Nu fiser jag nog säkert lika mycket som honom om inte mer men framförallt mycket högre :D
Rapar och fiser som en stor karl ja :arsele

Håller med där. I början av förhållandet kanske man inte smäller av en bara sådär. Men sen är det absolut inga problem. Tycker fruktansvärt synd om folk som inte kan prutta/rapa eller säga att de skall skita inför sina partners.
Då är något lite fel.

Aleksander skrev:
2436203 Tack för infon :rolleyes:

Välkommen! Man vill ju inte se ut som på din avatar :rolleyes:

Last edited:
Bikerbitch skrev:
2436253 Håller med där. I början av förhållandet kanske man inte smäller av en bara sådär. Men sen är det absolut inga problem. Tycker fruktansvärt synd om folk som inte kan prutta/rapa eller säga att de skall skita inför sina partners.
Då är något lite fel.

Välkommen! Man vill ju inte se ut som på din avatar :rolleyes:

Whatever you say Ms. Buttplugg :rolleyes:

korvgubbe: Är du helt säker på din läggning?med tankte på ditt sätt att uttrycka dig om kvinnor? så lär du ju inte tycka om dom sexuellt heller.
Va bara en tanke:rolleyes: du kanske gillar :arsele
:tungan

Asså jag ser hellre att en tjej drar iväg en fjärt och kan skratta åt det än att sitta med ont i magen.

Och enda gången jag tyckt att det varit pinsamt var då en tjej släppte en ljudlös jävel i bilen som luktade apa och sen låtsades hon som ingenting, fyfan...

skoteridioten skrev:

Hos oss är det tvärtom, hon hör mig nästan aldrig fisa men henne hör man allt :D

Bikerbitch skrev:
2436084 Släpp sargen och kom med i matchen, detta är 2000-talet :-) Klart vi också kan vara äckliga ibland. Prata om äckliga saker, lägga av en prutt, bajsa etc etc

.

Trodde inte cheyer kunde bajsa??? :confused: :zpy

Klabbe85 skrev:
2437534 Trodde inte cheyer kunde bajsa??? :confused: :zpy

haha :tummenupp
Annars brukar dom som sagt släpa såna där lömskingar, ljudlösa, men totalt dödliga!

Rash skrev:
2437540 Nu snackar vi grejer här:) Mer mer mer... :kåtsmiley

;);););)

Lugn och fin nu... :D

Scenariot finns bara i ditt huvud. :tungan

Biturbo skrev:
2437564 Finns det en hålighet ska dasen in.. Det är sedan gammalt..

Örongången, urinröret, höger och vänster näsborre... Det finns säkert oanade möjligheter med små könsorgan också. :tummenupp :rolleyes: :tungan

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...