Äckliga saker och tjejer

Yabba skrev:
2437535 haha :tummenupp
Annars brukar dom som sagt släpa såna där lömskingar, ljudlösa, men totalt dödliga!
För att sen skylla ifrån sig!

Varför öppnade jag den här tråden?

Inte går man väl in på dass för att fisa?!?!
Måste man ju gå på dass 60ggr om dan....:2cool

Boris skrev:
2441653 Inte går man väl in på dass för att fisa?!?!
Måste man ju gå på dass 60ggr om dan....:2cool

Självklart inte!
Enda gången man gör det är när man är taskig i buken och inte vet om det blir luft eller kräm.

Fyfan för er äckliga tjejer som skiter och rapar i tid och otid!!!!!!! Finnns inge mer osexigt! :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy

rent allmänt som sagt,en helt vanlig kill eller flickfis luktar knappast skogsviol.även om det säkert finns avarter som tycker det med.eller att det är rena romantiken å sagostunden.en del människor är förskonade från några större livshotande odörer vid gaspådrag medans andra laddar ur sig brakskiten universum så man tror hela arslet ska rasa ihop till en stank som kan slå ut ett helt samhälle.själv är jag väl humoristen som drar ett käftvidgande skratt!men håller med om att det finns tillfällen det är osmakligt..ja.lika väl som någon dassat och halva skiten sitter kletad kvar i stolen och dassborsten skriker :använd inte mig RING RENINGSVERKET!ja gott folk,sexigt eller inte osv,vi både gasar och lägger dyngisar mer eller mindre och tyvärr är det ett naturligt exit.

eller när dassastolen ser ut som fan och det bara finns en hållare till toaborsten. toaborsten är borta. shit då har man problem

:hihi
efter att ha läst tråden så kan jag konstatera att ni tycker det är äckligt att en tjej går på toa och gör nummer två. Eller att hon oxå har gaser i magen.

:va om man inte skulle gå på toa var skulle man gå göra sina behov???

det finns ju ett av alla livets faktum:
"skita bör man,annars dör man.
skiter gör man,endå dör man."

sen är det ju bara livets lilla påhitt om det skulle vara så att tjejer är äckligare än killar när dom beter sig naturligt..
(sen finns historier om undantagsfall)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...