Äckliga saker och tjejer

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Vad är det egentligen för fel på tjejer?
Javisst, vissa grabbar här på SH kan ibland vara som "hormonstinna babianer på crack"(för att citera en trogen sh:are) men de äckligaste sakerna brukar ju tjejerna stå för... Som följande:

Flamma77 skrev:
2435799 Kära dagbok... idag har jag stått med hela armen i en hästrumpa och letat efter äggstockar
:zpy

Vaffan är det där?! :va
Ni tjejer ska ju på sin höjd lägga en prutt som låter som pipet i en Tamagotchi och luktar blomsteräng.

Jag har sett en massa äckligheter här på SH.. Ni övriga kan gärna hjälpa till och lista alla hemskheter som tjejerna skrivit här bara för att hjälpa mig bevisa min poäng.

Jag håller med. Har hört att man inne på damtoaletten både kan finna kiss på ringen, fartränder på porslinet och så ligger det porrtidningar på golvet. Detta är bara ett rykte. Jag vågar själv inte gå in där för det ska tydligen lukta som fan :näsblod

Mr Lang skrev:
2436044 Jag vågar själv inte gå in där för det ska tydligen lukta som fan :näsblod

Det där är oxå en jävla märklighet. På min våning har vi två muggar där damerna fått rå om den ena medan vi killar (dubbelt så många) får slåss om den andra. Något som är helt otroligt är att det luktar 15ggr värre på tjejernas mugg. Varför är det så?! :va

Ja sär, ja sär. :rolleyes:

Vuj, vuj, oj oj oj. :pannkyss

:D

(Hur många killar här gillar inte analsex... det tycker jag är lite äckligt...:tungan)

korvgubbe skrev:
2436054 Det där är oxå en jävla märklighet. På min våning har vi två muggar där damerna fått rå om den ena medan vi killar (dubbelt så många) får slåss om den andra. Något som är helt otroligt är att det luktar 15ggr värre på tjejernas mugg. Varför är det så?! :va
för att de håller inne de flesta fisar vilket gör att de har koncentrerad metangas i röven när de väl går, vilket inte luktar så gott :rolleyes:

-Rosen- skrev:
2436059 för att de håller inne de flesta fisar vilket gör att de har koncentrerad metangas i röven när de väl går, vilket inte luktar så gott :rolleyes:

Det var min teori det med... Som grabb går man med glädje på muggen på jobbet. Få betalt för sådan kvalitétstid är ju dubbel njutning.

Tjejer är livrädda för jobbmuggen så när de väl går skapar det elände som Hin Håle själv hade varit nöjd med.

Flamma77 skrev:
2436057
(Hur många killar här gillar inte analsex...

Med tanke på hur det luktar på damernas här hos oss har nyfikenheten på det helt avtagit för min del! :3freak

Last edited:
Släpp sargen och kom med i matchen, detta är 2000-talet :-) Klart vi också kan vara äckliga ibland. Prata om äckliga saker, lägga av en prutt, bajsa etc etc

Det värsta en del tjejer gör på toaletten är dels att de ibland inte använder bajsborsten plus att många väljer att sprida sina använda blod-stoppare överallt förutom i papperskorgen. Finns det ingen papperskorg för just detta ändamål så ta för sjutton gubbar papper om bomullsproppen.
Sånt är äckligt. Man vill inte se vad andra har gjort.

Bikerbitch skrev:
2436084 många väljer att sprida sina använda blod-stoppare överallt förutom i papperskorgen.

blä blä blä.. urk Nu var vi där igen! :zpy :galen

"sprida blodstoppare" ... fi faen!

- hysch!

Inte nog med attd et finns gamla inlägg, nu kommer det nya oxå som är minst lika illa!

Vad är det för fel med att sitta å vara söta och lukta gott och använda vårdat språk?

Nu riskerar jag att avslöja min totala ignorans vad gäller hästars anatomi, men borde man inte leta äggstockar någon annanstans?

t-rex skrev:
2436105 Nu riskerar jag att avslöja min totala ignorans vad gäller hästars anatomi, men borde man inte leta äggstockar någon annanstans?

Det kan förklara varför hon fick leta hela dagen! :tungan

korvgubbe skrev:
2436091 blä blä blä.. urk Nu var vi där igen! :zpy :galen
"sprida blodstoppare" ... fi faen!
- hysch!
Inte nog med attd et finns gamla inlägg, nu kommer det nya oxå som är minst lika illa!
Vad är det för fel med att sitta å vara söta och lukta gott och använda vårdat språk?

Jag sitter ju här, luktar gott och är söt samt använder vårdat språk. Hade jag varit riktigt elak hade jag skrivit ANVÄND BLODIG TAMPONG
Men det gjorde jag ju inte. Känsliga karl..

t-rex skrev:
2436105 Nu riskerar jag att avslöja min totala ignorans vad gäller hästars anatomi, men borde man inte leta äggstockar någon annanstans?

Nope... man känner dem igenom tarmväggen... om man stoppar armen tillräckligt långt in och vevar runt lite... typ nedåt...

:rågarv... nu gjorde jag det igen... var äcklig alltså...

Bikerbitch skrev:
2436111 Jag sitter ju här, luktar gott och är söt samt använder vårdat språk. Hade jag varit riktigt elak hade jag skrivit ANVÄND BLODIG TAMPONG
Men det gjorde jag ju inte. Känsliga karl..

Visst är de!!:tummenupp

Sissys! :tuttar :D

Last edited:
Aleksander skrev:
2436159 Fy fan asså. :spy

Din avatar visar ett typiskt exempel på hur man ser ut om man håller sig tillräckligt länge och inte pruttar. Metangasen gör huden helt svart och tänd för fan ingen tändsticka i närheten.

Flamma77 skrev:
2436166 Jag tycker också din avatar är ganska äcklig... :tungan

Tackar tackar

Bikerbitch skrev:
2436176 Din avatar visar ett typiskt exempel på hur man ser ut om man håller sig tillräckligt länge och inte pruttar. Metangasen gör huden helt svart och tänd för fan ingen tändsticka i närheten.

Tack.

Du ser själv ganska skitnödig ut på hojen faktiskt. :pannkyss

:blah

Bikerbitch skrev:
2436176 Din avatar visar ett typiskt exempel på hur man ser ut om man håller sig tillräckligt länge och inte pruttar. Metangasen gör huden helt svart och tänd för fan ingen tändsticka i närheten.

Tack.

Du ser själv ganska skitnödig ut på hojen faktiskt. :pannkyss

:blah

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden