Äckliga kärringar i badhus

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
I min lokala simhall sitter det stora skyltar i omklädningsrummet som förkunnar att det är obligatoriskt att duscha före bad. Likväl är 10 av 10 kvinnor snustorra när de kliver ur omklädningsrummet och in i simhallen. Det kunde ju kanske kvitta när barn dör i Afrika, men problemet är att deras jävla hudkrämer/parfymer/hårprodukter ligger som en fet hinna på vattnet efter dem. Simmar man lite snabbare med utandning under vattnet får man in deras vidriga äckel i munnen upp till en halv bassänglängd efter dem. Som kaka på laxen simmar de dessutom långsamt och två och två i bredd trots fina skyltar som det står "snabb bana" på.

En vän tycker att man kan slå ihjäl alla kärringar över 40 och använda dem som sparbössa. Jag tycker att det räcker med att de duschar före bad!

Jag är rätt säker på att det finns äckligare grejer än hudkräm i allmäna bad.

Markus skrev:
Jag är rätt säker på att det finns äckligare grejer än hudkräm i allmäna bad.
d6_1_b.JPG

Långa farbron skrev:
Har du provat att säga åt dom ?

:7peta Been there done that!

Yep!! Det händer lika mycket som å sparka på en dö Gris,,,,
( det bara vibrerar lite!) :död

" Jag duschade i Morse" lr " Jag ska bara simma...." Lr nått dyligt kommer tebaks

Jobbade som "Baywatch'are" ett antal år ....
Samma sak i duschen ... hår över hela stäppen....
'
Näe... Högtryck vid ingången till simhallen är det ända rätta..

Och tänk på "oljeskadorna" när en sån parfym stinkade fettklons belägrar bubbelpolen med 40 grader och syretillsättning... = legionärs sjuka, pest å senapsgas
Snacka om doft .... Solvarm Räktrålare är det närmaste jag tänkerpå..

Höll på Bli Ghay på kuppen..... :gnissla

Men :Bugar SKöKskjuterske skolans återkommande veckobesök Räddade mig från e dylikt beteende ...AAHH vilka :tuttar å :arsele ....

Dom brukar ha en förmåga att stå utanför dörrarna o trampa innan öppning.
För dom vill ju ha "sitt eget" skåp och sin "egen" bana. Att gamlingar alltid ska va på ställen precis när dom öppnar..... Speciellt när det är utannonserat "extrapris".... Dom har ju hela dagarna på sig...

General E skrev:
Kärringarna är säkert rädda för att blöta håret, sabbar frissan.

:rofl

Jag badar hellre med hundar en ungar å pasionärer, för hundarna pissar inte vattnet.

Varför inte bara ställa en vakt utanför omkläddnings rummen som tvingar dom ducha.

De är ju perfekt övning för som som gör lumpen vid livgardet. Hitta någotsom är svårare att kontrolera än pasionerer.

Ja usch. Tänk på allt äckligt som människor gör sig av med i poolen.
Ungar kan kissa. Det åker runt massa bajspartiklar från folk som tillverkar egna såkallade luftbubblor. Könshår. Parfym. Smink.

Bikerbitch skrev:
Ungar kan kissa. Det åker runt massa bajspartiklar från folk som tillverkar egna såkallade luftbubblor. Könshår. Parfym. Smink.

Alltså, jag är uppriktigt orolig för att du och trådstartaren verkar sortera kiss och bajs i samma fack som parfym, smink och hudkräm.
Kan vi reda ut det här en gång för alla?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg