Kuritas
Mansplaining MC
I min lokala simhall sitter det stora skyltar i omklädningsrummet som förkunnar att det är obligatoriskt att duscha före bad. Likväl är 10 av 10 kvinnor snustorra när de kliver ur omklädningsrummet och in i simhallen. Det kunde ju kanske kvitta när barn dör i Afrika, men problemet är att deras jävla hudkrämer/parfymer/hårprodukter ligger som en fet hinna på vattnet efter dem. Simmar man lite snabbare med utandning under vattnet får man in deras vidriga äckel i munnen upp till en halv bassänglängd efter dem. Som kaka på laxen simmar de dessutom långsamt och två och två i bredd trots fina skyltar som det står "snabb bana" på.
En vän tycker att man kan slå ihjäl alla kärringar över 40 och använda dem som sparbössa. Jag tycker att det räcker med att de duschar före bad!
En vän tycker att man kan slå ihjäl alla kärringar över 40 och använda dem som sparbössa. Jag tycker att det räcker med att de duschar före bad!

Been there done that!
SKöKskjuterske skolans återkommande veckobesök Räddade mig från e dylikt beteende ...AAHH vilka
å
....