Vad fick dig att le idag?

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Dyker utanför Uddevalla då eller? Gratulerar.

Certifikatet ska jag ta i Götelaborg, blir förhoppningsvis dykning utanför Strömstad sedan om inte annat :) Mina hemtrakter. Hoppas även på att få dyka utomlands någon gång i framtiden då jag är löjligt förtjust i hajar. Fascinerande djur!
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Certifikatet ska jag ta i Götelaborg, blir förhoppningsvis dykning utanför Strömstad sedan om inte annat :) Mina hemtrakter. Hoppas även på att få dyka utomlands någon gång i framtiden då jag är löjligt förtjust i hajar. Fascinerande djur!

Le me izt le bezt böyfreind in ce world
 

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Certifikatet ska jag ta i Götelaborg, blir förhoppningsvis dykning utanför Strömstad sedan om inte annat :) Mina hemtrakter. Hoppas även på att få dyka utomlands någon gång i framtiden då jag är löjligt förtjust i hajar. Fascinerande djur!

Hajar är sjukt härliga dyka och snorkla bland. Man känner att man lever så att säga :D Lycka till :tummenupp
 

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
Söder om ekvatorn
Hoj
Honda CBR600RR -06
Får ni chansen åk till stora barriärrevet utanför australien, yttre barriärrevet är helt fantastiskt att dyka och snorkla i. Finns inga filmer eller bilder i världen som kan ge en rättvis bild av hur de ser ut.
En upplevelse som helt klart ligger p min topp 5 lista! :fakta
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Får ni chansen åk till stora barriärrevet utanför australien, yttre barriärrevet är helt fantastiskt att dyka och snorkla i. Finns inga filmer eller bilder i världen som kan ge en rättvis bild av hur de ser ut.
En upplevelse som helt klart ligger p min topp 5 lista! :fakta

Kan tänka mig det. Absolut en dröm för mig att åka dit! :kär
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
545906_306508436096358_109642149116322_701810_1566652194_n.jpg


:D
 

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Vad avundsjuk jag blev nu... Haha! Jaja. Hoppas det blir av för mig med snart! Vart dök du och med vad för sorts hajar?

Thailand. Dök på phi phi och snorklade på koh tao. Hajarna var ca 2 meter på phi phi och ca 1 meter på koh tao. Black tipped reef shark och leopard shark tror jag det var. Snorklingen var lätt bäst. 5 stycken små söta 1 meters hajar runt en på en gång... awesome!
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Thailand. Dök på phi phi och snorklade på koh tao. Hajarna var ca 2 meter på phi phi och ca 1 meter på koh tao. Black tipped reef shark och leopard shark tror jag det var. Snorklingen var lätt bäst. 5 stycken små söta 1 meters hajar runt en på en gång... awesome!

Kanske lagom att börja med ja :D Inte hoppa ner bland ett gäng tigerhajar direkt kanske... Hihi
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Den 31a maj ska jag laseroperera ögonen, fuck yeah! :)

Den pupillförstorande vätskan som man fick har dock inte lagt sig ännu. :näsblod

:pundaredeluxe
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Har ni regn o skit där med? Annars är ju solljus rätt jobbigt efter en kur pupillutvidgande.

Japp, det har vi. Men det var soligt när jag åkte hem från kliniken precis efter det där och jag upplevde faktiskt inte alls att det var jobbigt med själva solljuset.
Däremot blev jag närsynt direkt, kunde inte läsa ett vanligt A4 med text med glasögonen. :hihi

Hoppas jag inte blir stoppad på vägen hem från jobbet idag bara. :gnissla

m100w.jpg
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Stötte på en väldigt förvirrande bugg i min grafikmotor igår, räknade med att det skulle ta hela dagen idag att fixa det. Som genom ett trollslag fixas det hela genom att ta bort en rad kod efter 5 minuters tänkande, då kan man inte annat än le :tungan
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Stötte på en väldigt förvirrande bugg i min grafikmotor igår, räknade med att det skulle ta hela dagen idag att fixa det. Som genom ett trollslag fixas det hela genom att ta bort en rad kod efter 5 minuters tänkande, då kan man inte annat än le :tungan

Jag gjorde misstaget att fixa en minnesbugg i vår c++ som var svår att hitta (tydligen) nu får jag alla buggar som har med minne att göra. >.< Inte för att jag har något emot det, men jag skulle föredra lite mer väldefinierade problembeskrivningar än "Det kraschar ibland."
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top