Vad fick dig att le idag?

Därför att det stället jag söker jobb på numera kan mitt nummer utantill :hihi

...en glad femåring som äntligen byggt klart sitt skepp.
Nästan så det väger tyngre än avundsjukan... Men jag får passa på när han somnat.
falcon.jpg

Morgonens resa till jobbet. Följde efter en entusiast från Vallentuna på sin 690 sm
Han hade ett jevla fint spårval hela vägen till Bergsahmra, ruskigt kul va det o hänga på honom haha :yoparty

Ska se avengers ikväll:banana

Upptäckte att det var hojträff i Vimmerby när jag kom upp till föräldrarna. Var med i kortegen med till och med. :D

Snön vräker ner!
Vad innebär det då? Jo, att skoter säsongen blir ännu längre!!! :D
Jag älskar Norrland<3

Jag ställde mig på vågen igår och den visade på 69,8kg så detta åtgärdade jag genom att äta som en tvättäkta amerikan idag :)
Till frukost 3st peanutbutter and jelly-mackor som faktiskt är jävligt gott hur konstigt det än kan låta. Till det 2 stora glas o´boy.
Sen blev det en överfull tallrik med spaghetti Bolognese till lunch, jag orkade inte dela upp den då det var rester från gårdagen.
Och nu på kvällskvisten blev det en monsterstor Calzone (gräsänkling) och två burkar cola till det. Däremellan slank det även ner några knäckemackor med falukorv på och en fruktskål och två cheeseburgare i farten.

Jag har varit sjuk i två dagar och inte ätit mycket mer än en halv portion Spaghetti och ett glas yoghurt så jag tog igen det nu.
Vågen visade precis på 71kg så nu är jag snart uppe på matchvikt igen som dock ska sänkas till 68kg och lite mindre midjemått...

Nu ska jag lägga ungarna och sen ska jag ta fram godisskålen och blanda mig en rom&cola och glo på film. Känner mig riktigt nyttig idag :D

Flugviktare, sist jag vägde mig hann jag se 107 kg, sen slocknade den, vet inte om det var batteriet eller om den helt enkelt inte pallade trycket...:hihi

Kom hem för ca en timme sedan efter att ha varit ute och kört hoj sen 1400 idag :yoparty fyfan vad kul det är, lätt det bästa jag gjort att ta det kortet :banana

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra