Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Ort
- Göteborg
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Det är ju det man gör citat:Det var väl ändå en felaktig rubricering?
Det är ju just för att INTE förstöra kommunens infrastruktur som man inte använder den uppenbarligen klena bron längre.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Enbart en tillfällig dispens gör att samtliga bussar får köra över bron till sista juni.
Sedan är det här ju bara ½ sanningen.
När jag bodde i Malmö cyklade jag till jobbet.
Vilket gav god tid kolla på gatan. Det stod mycket i tidningarna om dubbdäckens förödande effekt på vägarna men det märkliga var att djupa spår i asfalten det var det på busshållplatserna. Min slutsats var att högt axeltryck och högre däcktryck än i personbilarna manglade sönder asfalten.
Vilket bekräftades när jag kollade på webben, exempel
Att byta till betong istället för asfalt generellt på vägarna blir ju för dyrt.



