Är mc-hälsningen på väg att hälsa hem?

Självklart hälsar man, extra kul är det ju att hänga ut och hälsa i böj, det minskar antalet mothejare radikalt :hihi

4 - kopia.jpg

Hälsa? Vid omkörning? Fan folk ligger ju som jävla bromsklossar o förstör favoritkurvorna det är tamejfan skandal hur ska vi få bra MC-filmer och tider när massa medtrafikanter bara sabbar allt!? :4skrika

Äe det är fan dom som blir omkörda som ska hälsa och tacka för showen! Jodå, varsågoda! :gnissla Här riskerar man liv och lem och vad får man för det? :6surkart

Folk brukar hälsa mycket mer på mig när jag kör Xj6an än sportisarna, undrar varför :va

Hälsar på alla jag möter så har jag gjort mitt! 👍
Här hälsar alla tillbaka utom dom med tuffa lädervästar.
Hälsar moppefuckon på mig så hälsar jag tillbaka, det kan ju vara okläckta MC-åkare.

Det är iofs en poäng. Det är synd om människorna. Men gemytet är bra. :D
Jag som tog bort det. Ville bara hänvisa till tråden, inte peka ut någon, vilket det kändes som att jag gjorde.

Det är nog något skifte på gång ändå. Den ålderskategori som är störst i mcvärlden söker något annat, mer eller ett komplement.

Den dagen jag börjar se mig om efter något dom passar ens avtagande förmågor hoppas jag att jag kikar på något lättare, smäckrare och smidigare. Har eg redan gått på det hållet, förutom vikten på förare och maskin.

Känns som jag har sagt det innan... men jag hälsar sällan eller aldrig på andra hojåkare i stan, man är ju ingen jäkla busschaufför

Brukar hälsa.

Om det är en Harley åkare, eller misstänkt Harley åkare så får de hälsa först innan hälsningen kommer.

Jag hälsar på andra hojåkare, vi delar ju ett intresse och hobby.
Men jag hejar inte på andra husbilsförare på vägarna. Varför skulle jag? Jag har husbilen som ett redskap, på bandagar, hundaktiviteter och besök på kul ställen.
Jag hälsar inte på andra volvo heller.
Jag hälsar bara på i husbilar med flamingos 🦩 🤣

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back