Är mc-hälsningen på väg att hälsa hem?

Jag hälsar för allt på två hjul med motor, händer även att jag hälsar på mopeder. Dock går det oftast så fort att jag bara lyfter ut en fot för att jag inte vill släppa styret :yoparty

Har dock märkt att mopeder skiter i att hälsa, likaså krompråmar av amerikanskt ursprung där hälften av motorns effekt går till att skapa ljud. Motarder uuuuiiiilar alltid så dom kan ju inte hälsa heller.

Hälsar i stort sett på allt man hinner med, blir oftast bara en nickning i stadstrafik dock.

Men utanför tätort känns det som om merparten hälsar...

Jag hälsar alltid...ibland sitter reflexen i även när jag möter en mc när jag själv kör bil o handen varit på väg att flyga upp hahaha......så möter ni nån som hälsar från bil så kan det vara jag.....:)

Skall hålla koll då och hälsa tillbaks ;)

15 år bara, fanns väl nån tråd om ”extreme trådlyftning” förut?
Eller minns jag fel, kan också bara ha varit lite babbel om ett annat trådlyft som dök upp i minnet 🙄

Det hör till allmänt hyfs att sträcka ut en hand eller ett ben.. 😂

Man ser ju på honom att han redan har problem med blodtrycket så han borde verkligen jobba på sin känslokontroll för att inte få en stroke av alla som inte hälsar när de kör om honom. Men, beter man sig som den föraren så ökar väl också risken att folk VILL att han ska få en stroke…

Jag hälsar på andra hojåkare, vi delar ju ett intresse och hobby.
Men jag hejar inte på andra husbilsförare på vägarna. Varför skulle jag? Jag har husbilen som ett redskap, på bandagar, hundaktiviteter och besök på kul ställen.
Jag hälsar inte på andra volvo heller.

Jag hälsar på andra hojåkare, vi delar ju ett intresse och hobby.
Men jag hejar inte på andra husbilsförare på vägarna. Varför skulle jag? Jag har husbilen som ett redskap, på bandagar, hundaktiviteter och besök på kul ställen.
Jag hälsar inte på andra volvo heller.
Gubbstrutt! :hjarta

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back