SÀkert vanligt att Stockholmare kör in i bilen framför nÀr de stÄr i kö och ser pÄ telefonen. Men dÄ kanske monterad dragkrok Àr en fördel...pÄ bilen bakom.
Av de gÄnger jag varit inblandad i bilolyckor har 100% varit att jag blivit pÄkörd bakifrÄn. Kört i Stockholmstrafiken sedan 1995. BÄde med och utan krok. Mest ont utan krok faktiskt, men det kan ha att göra med att jag stod still vid rödljus och en Audi A6 dammade in i mig i över 50 knyck.
Fint att höra att du ocksÄ slÄr i kroken nÀr du druckit whisky 
