Harley Davidson m fl glidarhojar

det ju det som är charmen med en HD
motorcyklarnas rolls royce

Det som är härligt med de nya hojarna är ju att HD dessutom petat in mycket bra teknik i dem. De ser gamla ut, men är ganska moderna under skalet. Nya uppdaterade Milwaukee-eight motorn (117) är dessutom riktigt vass. Satte den i ”sport”-läget när jag provkörde och helt plötsligt glömde man liksom bort att man satt på en 320kg cruiser Galet tryck i maskinen och ett fantastiskt ljud!

Nu ska man bara vänta 4 veckor på hojen

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Det som är härligt med de nya hojarna är ju att HD dessutom petat in mycket bra teknik i dem. De ser gamla ut, men är ganska moderna under skalet. Nya uppdaterade Milwaukee-eight motorn (117) är dessutom riktigt vass. Satte den i ”sport”-läget när jag provkörde och helt plötsligt glömde man liksom bort att man satt på en 320kg cruiser Galet tryck i maskinen och ett fantastiskt ljud!

Nu ska man bara vänta 4 veckor på hojen

Polaren köpte en LowRider ST. Vilket jävla monster. Och så sjukt lättkörd att man glömde bort vikten. Tyvärr mycket plast som flärpar runt som värsta japanen. Men överlag är nya Harleys helt annat än de gamla.

Polaren köpte en LowRider ST. Vilket jävla monster. Och så sjukt lättkörd att man glömde bort vikten. Tyvärr mycket plast som flärpar runt som värsta japanen. Men överlag är nya Harleys helt annat än de gamla.

Kollade på Low ridern jag med. Den gick dock bort för att den inte kändes lika mycket ”HD” på nåt sätt. Mer plastdetaljer som du säger och inte alls lika skön att åka på. Jag trivs inte riktigt med körställningen på den, men det är ju subjektivt.

117 High output motorn som sitter i den är dock helt jävla galen Bara att hålla i sig

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back