Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, antagligen inte.Det var inte första och säkert inte sista gången heller som man blev bs:ad av gpt. Häromdagen tyckte han att man kunde skriva goto i ett ps skript View attachment 526398

Det där är vildsvinens sätt att uttycka sitt missnöje med tillgänglighetsanpassningen.
Jag gillar ju att köra med Knox Action Pro tights och vanliga friluftsbyxor utanpå, eller shorts, eller regnbyxor efter behov.Hmm, tål att tänka på.
Har som sagt inte tänkt i banorna på mc-jeans utan med traditionella textilbyxor.
Får försöka ta mig till en välsorterad butik för att klämma o känna lite…
Fler tips?
Måste ju vara någon som kör hoj i annat än skinn/ jeans …?
Lyckligtvis har vi sluppit såna här hemma.Det där är vildsvinens sätt att uttycka sitt missnöje med tillgänglighetsanpassningen.
Ja det är verkligen en djungel, vissa produkter betingar priser som att det vore guldtråd insytt i dem.Ja, nu när jag börjat kika runt lite så inser jag vilken jävla djungel det är med alla olika produkter.
Ställer ju till det extra mycket med när närmaste hoj-butik är minst 10 mil härifrån (och då är den inte ens speciellt väl-sorterat heller....)
Handelsboden i kungens kurva.Vart hittar man bäst en hjälm (integral?) åt ett barn?
Av hyfsad kvalitet då, inte skräp
Vill kunna åka till en butik så att man kan prova ut en som passar. (Självklart kan man mäta och internetbeställa på vinst & förlust, men, nej)
Hade tänkt mig Lelles, men förutom att deras hemsida i bästa fall suger getpung så ser inte utbudet jättestort ut i en googling iaf.
Vart bör man vända sig?
(Gärna typ i fjollträsk)
Sulas MC i Uppsala, de har en del hjälmar iaf.Handelsboden i kungens kurva.
Det är en del av den normala devalveringen av språket. Värden på ord ser ut att sjunka över tid. Jag brukar säga att jag hatar barn, men egentligen är det mer av förakt.Tycker inte om ordet hata låter illa.
För i tiden sade man ogilla.
Idag verkar många föredrar hata.
Varför väljer många använda ordet hata?
Ett exempel från ett forum:
Jag hatar Windows och Microsoft från djupet av mitt hjärta.
I just ditt exempel tycker jag HATA är befogatTycker inte om ordet hata låter illa.
För i tiden sade man ogilla.
Idag verkar många föredrar hata.
Varför väljer många använda ordet hata?
Ett exempel från ett forum:
Jag hatar Windows och Microsoft från djupet av mitt hjärta.
För att allt har blivit så illa nu för tiden att "ogilla" helt enkelt inte räcker till.Tycker inte om ordet hata låter illa.
För i tiden sade man ogilla.
Idag verkar många föredrar hata.
Varför väljer många använda ordet hata?
Ett exempel från ett forum:
Jag hatar Windows och Microsoft från djupet av mitt hjärta.
Jag hatar ordet ”sjukt”.Tycker inte om ordet hata låter illa.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |