Frågor man vågar ställa

Ja, nu när jag börjat kika runt lite så inser jag vilken jävla djungel det är med alla olika produkter.
Ställer ju till det extra mycket med när närmaste hoj-butik är minst 10 mil härifrån (och då är den inte ens speciellt väl-sorterat heller....)
Ja det är verkligen en djungel, vissa produkter betingar priser som att det vore guldtråd insytt i dem.
Jag satsade på flexibilitet men får då kompromissa lite med smidigheten eftersom det oftast blir två lager istället för bara ett.
Men med Knox tightsen och ett par mjukisbyxor är man smidigt som en Ninja - sjukt bra rörlighet :)

Vart hittar man bäst en hjälm (integral?) åt ett barn?
Av hyfsad kvalitet då, inte skräp

Vill kunna åka till en butik så att man kan prova ut en som passar. (Självklart kan man mäta och internetbeställa på vinst & förlust, men, nej)
Hade tänkt mig Lelles, men förutom att deras hemsida i bästa fall suger getpung så ser inte utbudet jättestort ut i en googling iaf.

Vart bör man vända sig?
(Gärna typ i fjollträsk)

Vart hittar man bäst en hjälm (integral?) åt ett barn?
Av hyfsad kvalitet då, inte skräp

Vill kunna åka till en butik så att man kan prova ut en som passar. (Självklart kan man mäta och internetbeställa på vinst & förlust, men, nej)
Hade tänkt mig Lelles, men förutom att deras hemsida i bästa fall suger getpung så ser inte utbudet jättestort ut i en googling iaf.

Vart bör man vända sig?
(Gärna typ i fjollträsk)
Handelsboden i kungens kurva.

• Gilla
Reaktioner: SJP
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage