Idag är jag förbannad därför att...

Hehe nä men jag använde den skräpbalen som arbetsbord när jag måtta/gjorde hål o.s v..

Cirka 300% luftfuktighet i masken när jag var klar, nästan drunkna förmodligen.
1000002283.jpg

Nu bara, ej mögligt lunchhö upp till höskåpet men då tar jag stationsvagnen istället.

1000002284.jpg

Grävmaskinen grävde av en högspänningsledning på jobbet för typ en månad sen. Satan vilken ljusbåge och smäll det blev, som värsta fyrverkeriet 😬

Har haft en kom ihåg-app i flera år där jag sparat saker som regnummer lite lösenord till mindre viktiga saker samt bra att ha kom ihåg i allmänhet.
Nu ville appen uppdatera, fine, tryckte ok och vips så står allt på kinesiska
Nån av dom där Kinesiska tecknen är kanske hur du byter språk ......

Har haft en kom ihåg-app i flera år där jag sparat saker som regnummer lite lösenord till mindre viktiga saker samt bra att ha kom ihåg i allmänhet.
Nu ville appen uppdatera, fine, tryckte ok och vips så står allt på kinesiska
Om du har en annan mobil med appen Google Översätt kan du låta den använda kameran för att realtidsöversätta det som syns på skärmen från kinesiska till svenska eller engelska.

en iPhone har väl också ett ix-baserat operativ, annars så har du väl en backup på ditt applekonto så att du kan återställa valda delar från ett tidigare datum.
Appen raderades nog innan jag gjorde en säkerhetskopia häromdan, ty ny lur är inskaffad igår och appen finns inte med så det är kört.
Men tack för omtanken :tummenupp

Appen raderades nog innan jag gjorde en säkerhetskopia häromdan, ty ny lur är inskaffad igår och appen finns inte med så det är kört.
Men tack för omtanken :tummenupp
Tips, nyttja funktionen autobackup typ en gång i veckan, räddar en själv från en smärre hjärnblödning om du kraschar/tappar telefonen...........
(trodde att apple hade den funktionen påslagen by default :va )

Tips, nyttja funktionen autobackup typ en gång i veckan, räddar en själv från en smärre hjärnblödning om du kraschar/tappar telefonen...........
(trodde att apple hade den funktionen påslagen by default :va )
Jodå, den säkerhetskopierar varje natt när den är ansluten till wifi, by default.

*/ ?>
Back