Snorunge..Gubbafan 62 år på sin Yamaha YZF-R1 på Chang International Circuit i Thailand.
View attachment 523518View attachment 523519
View attachment 523520
View attachment 523522View attachment 523521
View attachment 523523

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snorunge..Gubbafan 62 år på sin Yamaha YZF-R1 på Chang International Circuit i Thailand.
View attachment 523518View attachment 523519
View attachment 523520
View attachment 523522View attachment 523521
View attachment 523523

Och vad ska Mister svarva för nåt då? Tänkte basebollträ men den ser lite liten ut för det.Har haft förmånen att införskaffa två udda objekt senate tiden, varav en japanimport som inte verkar vara så vanligt förekommande i länder där man förstår språket.
Problematiken med bussningar till diverse rörliga delar har landat i att man behöver köpa årets juklapp - en "vuxenleksak".
Grymt bra uppdatering till "Cafe Dunken" tycker jag!
Tack vare rutten impulskontroll, och stöttning av @bosse-l så blev man med svarv.
Trevlig helg på er!
View attachment 523589

Det blir bussningar till diverse rörliga delar till att börja med.Och vad ska Mister svarva för nåt då? Tänkte basebollträ men den ser lite liten ut för det.![]()
Absolut, men hade du läst inlägg #11025 så hade du vetat vad som skulle svarvas.Otrevlig jävla !
Norrlandsmongo...Svarva på du ..pucko!![]()
Kanske den mest ikoniska hojen ever...?
Ventilskaft av FlexiTall®
Vad är det där till? Jag tycker skaftet ser extremt grovt ut till den lilla tallriken. Det finns knappt plats för luft runt skaftet.
Är inte de äldre bilderna äldre?Lite återblick…
View attachment 523784
Ser faktiskt ut som att det kan vara 52, men vad vet jag...Är inte de äldre bilderna äldre?

Är inte de äldre bilderna äldre?
Jag tippar 60-talets början, åtminstone bild 1. Kan dock inte härleda bilden till en specifik modell, men troligen en 125, 250, 350.Är inte de äldre bilderna äldre?

Ser faktiskt ut som att det kan vara 52, men vad vet jag..-
Svårt att säga exakt, det var väl i skarven mellan trumma/skiva och integralhjälm började användas, men inte av alla (tydligen).Är inte de äldre bilderna äldre?

|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!