Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte min -01a för 28.000 2007 och körde den en sĂ€song och sĂ„lde den för strax över 30.000 , skulle alltsĂ„ ha behĂ„llt denâŠoch jag som slĂ€ppte ivĂ€g min för 45ââŠ.
![]()
Har funderingar pĂ„ att skicka ivĂ€g min pĂ„ grund av taskiga knĂ€n som inte gillar kickande lĂ€ngre men kommer sĂ€ker Ă„ngra sig dĂ„ sĂ„ man fĂ„r stĂ€lla sig till Hannuses skara som stĂ€ller undan för att man har platsâŠoch jag som slĂ€ppte ivĂ€g min för 45ââŠ.
![]()
Hur gammal Àr du
Backdroppen liknar mods triologin -79Hur gammal Àr duBackdroppen liknar mods triologin -79
![]()
Det ser ut att vara en luftkyld T3, sÄ Ärsmodell 79-82. Mercan Àr en W116, sÄ 72-80. Bilen uppe till höger Àr intressant, kan det vara en Mitsubishi Galant generation 3? I sÄdana fall 76-80.Forden med vinyltak och Volvon Àr gammal, du mÄste datera med folkabussen som ser ut att vara runt 88 eller nÄgot (en biltyp jag inte kan nÄgonting om, sÄ jag kan ha gravt fel i min uppskattning eller Opeln? i bakgrunden...
SÀg ca:1987Det ser ut att vara en luftkyld T3, sÄ Ärsmodell 79-82. Mercan Àr en W116, sÄ 72-80. Bilen uppe till höger Àr intressant, kan det vara en Mitsubishi Galant generation 3? I sÄdana fall 76-80.
Fast det Àr en 500:a pÄ bilden. 1982?Xr600 kom vÀl 1986? Första Ären var den bragdgul och sedan blev den vit. SÄ bilden kan tidigast ha varit frÄn 1986.
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Ă rets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-VĂ€rldscupen
Under en presskonferens pÄ ... |
|
BMW F 450 GS âDin bĂ€sta kompisâÂ
Screenshot Nya BMW F 450... |
|