Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
…och jag som släppte iväg min för 45”….Tror faktiskt dom har en peak just nu och går för i stort sett annonserade priser - en bekant sålde på marketplace i våras för strax under 60 till en nöjd tysk

Jag köpte min -01a för 28.000 2007 och körde den en säsong och sålde den för strax över 30.000 , skulle alltså ha behållt den…och jag som släppte iväg min för 45”….
![]()
Har funderingar på att skicka iväg min på grund av taskiga knän som inte gillar kickande längre men kommer säker ångra sig då så man får ställa sig till Hannuses skara som ställer undan för att man har plats…och jag som släppte iväg min för 45”….
![]()
Hur gammal är du
Backdroppen liknar mods triologin -79Hur gammal är duBackdroppen liknar mods triologin -79
![]()
Det ser ut att vara en luftkyld T3, så årsmodell 79-82. Mercan är en W116, så 72-80. Bilen uppe till höger är intressant, kan det vara en Mitsubishi Galant generation 3? I sådana fall 76-80.Forden med vinyltak och Volvon är gammal, du måste datera med folkabussen som ser ut att vara runt 88 eller något (en biltyp jag inte kan någonting om, så jag kan ha gravt fel i min uppskattning eller Opeln? i bakgrunden...
Säg ca:1987Det ser ut att vara en luftkyld T3, så årsmodell 79-82. Mercan är en W116, så 72-80. Bilen uppe till höger är intressant, kan det vara en Mitsubishi Galant generation 3? I sådana fall 76-80.
Fast det är en 500:a på bilden. 1982?Xr600 kom väl 1986? Första åren var den bragdgul och sedan blev den vit. Så bilden kan tidigast ha varit från 1986.
Är de värda mer bara för att de saknar delar och är i byggsats.....![]()
Säljes: Honda - 1972 | BLOCKET
Sänker till julpris 😉 Finns 2 st CB 450 att ta sig an. En 71a och en 72a. En är helt komplett men i delar. Allt utan original avgasrör finns. Den and...www.blocket.se
Någon som är sugen på 2st basketcase för facila priset av 33000kr?

Bilhandlare som misstolkat loggan i kombination av okunskap. Gör ont i ögonen och se blinkers som är monterade.Reagerade först på priset, eller snarare modellbeteckningen.![]()
Säljes: Suzuki RF900R - 1995 | BLOCKET
En av 90-talets rappaste sport-touring hojar som med sitt fenomenala fyr-cylindriga ljud och 16-ventils DOHC motor är denna lika rolig att köra som för 30 år...www.blocket.se
”ZF900”…?
Är det så svårt att läsa på hojen?
Men priset låg onaturligt högt.
Kanske är värt det om hojen faktiskt är så genuint fin som den verkar.

Om du läser annonsen noga så ser du att hojen är ny och dessutom lackerad.Reagerade först på priset, eller snarare modellbeteckningen.![]()
En av 90-talets rappaste sport-touring hojar som med sitt fenomenala fyr-cylindriga ljud och 16-ventils DOHC motor är denna lika rolig att köra som för 30 år...www.blocket.se
”ZF900”…?
Jodå, det var en tydligt möjlig förklaringBilhandlare som misstolkat loggan i kombination av okunskap. Gör ont i ögonen och se blinkers som är monterade.
Skrapat slipon, berättar nog varför den är omlackad.
Dom hade 2 CBR 1000F som var betydligt intressantare och mer rätt i pris.
![]()
Säljes: Honda Honda Cbr1000F - 1988 | BLOCKET
Denna CBR1000 F är en perfekt kombination av sport och komfort. Motorcykeln har en riktig sporthoj motor men konstruerad för mer vrid i dem låga varven för a...www.blocket.se
View attachment 522786![]()
Säljes: Honda Honda Cbr1000F Sc21 - 1988 | BLOCKET
Honda CBR 1000 F SC21 från 1988 är en klassiker som fortfarande imponerar med sin kombination av kraft, komfort och stil. Den här motorcykeln är skapad för d...www.blocket.se
Hehe…ja i så fallOm du läser annonsen noga så ser du att hojen är ny och dessutom lackerad.
Då är priset o naturligt högt.
Särskrivningarnas mästare har varit framme.
Reagerade först på priset, eller snarare modellbeteckningen.![]()
”ZF900”…?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |