steffe
"Mannen som talar med whisky"
Månadspriser på avbetalningsplanen sju år!Black Friday eller bara en efterlängtad prissänkning?
View attachment 522880
Jag väljer att inte klicka på annonserna och förstöra känslan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Månadspriser på avbetalningsplanen sju år!Black Friday eller bara en efterlängtad prissänkning?
View attachment 522880
Det är väl Metallmodeller för det priset ! Skala 1:5 ?Black Friday eller bara en efterlängtad prissänkning?
View attachment 522880
Förstör inte känslan av en Black Friday deal med en ny HD för 9 papp nu....9000 i kontantinsats följt av 60 månaders avbetalning à 4799 kr och ett restvärde på 109000?

Alltså.... det känns som att det händer vissa typer av hojar (läs Ducati) oftare än andra....Händer det ofta?
Då kanske det är dags att se över serviceintervallerna....
Inte förbud, gör det bindande erbjudande istället.Snälla blocket, kan ni tvinga handlarna att skriva ut priset, inte avbetalningspriset per månad, det kan handlarna få ha i texten för dom som föredrar att hyra sina fordon.
Eller ännu bättre att Blocket skriver in i det finstilta attSnälla blocket, kan ni tvinga handlarna att skriva ut priset, inte avbetalningspriset per månad, det kan handlarna få ha i texten för dom som föredrar att hyra sina fordon.
Eller ännu bättre att Blocket skriver in i det finstilta att
"Punkt 134 - Utsatt högsta pris gäller. När säljaren skriver in sitt säljpris i annonsen förbinder sig denne att försälja varan för detta pris till köpare. Inga undantag."
Nu begär han 45'Försöker inte göra mig lustig på det här inlägget.
Bara en grym hoj jag skulle köpt om jag haft 40,000 som inte behövs för eventuella oplanerade utgifter eller varit tjugo bast med total brist på impulskontroll.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Honda xr600r https://www.blocket.se/annons/skane/honda_xr600r/1402488503
40,000 begärt. Helsingborg.View attachment 522824
I praktiken har det väl ingen betydelse, vi lånar ju ändå till allting nuförtiden, så det är bara månadskostnaden som blir relevantSnälla blocket, kan ni tvinga handlarna att skriva ut priset, inte avbetalningspriset per månad, det kan handlarna få ha i texten för dom som föredrar att hyra sina fordon.

I praktiken har det väl ingen betydelse, vi lånar ju ändå till allting nuförtiden, så det är bara månadskostnaden som blir relevant![]()
Man betalar 60000:- för att köra den tills nästa vevstake ramlar ut. Det kan ta en dag eller tio år, ingen vet.Fan, 35 är ganska mycket, även om det stämmer som han säger att du får en bra motor för 25, så för 60 får du väl en 999 som redan fungerar?
Man betalar 60000:- för att köra den tills nästa vevstake ramlar ut. Det kan ta en dag eller tio år, ingen vet.
Ja, fast det gäller ju om du plockar i en beggad motor i denna också, eller hur?Man betalar 60000:- för att köra den tills nästa vevstake ramlar ut. Det kan ta en dag eller tio år, ingen vet.
Eller ännu bättre att Blocket skriver in i det finstilta att
"Punkt 134 - Utsatt högsta pris gäller. När säljaren skriver in sitt säljpris i annonsen förbinder sig denne att försälja varan för detta pris till köpare. Inga undantag."
Japp! Bara gamblers kör Ducati.Ja, fast det gäller ju om du plockar i en beggad motor i denna också, eller hur?
Åt helv… för dyrt - oavsett om det är ett samlarobjekt bla-bla-bla som göms i ladorna!

En 4a för mycket i priset
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda