Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De glömde skriva att den är unik...för det tror jag att den är...
Enligt Transporstyrelsen ägs den av en privatperson!Måste vara extremt smal kundkrets till den där. Sen det galna priset gör det inte lättare att sälja.
Får hoppas att det är ett försäljningsuppdrag så dom inte har köpt in den
Påminner om "hot rod's" med tvivelaktiga vägegenskaper som inte ens skulle göra sig bra på strippen men var ögonfångare på mässor....Nej jag tror inte det.
Jag vill minnas från någon äldre annons att det fanns 2 nästan identiska.
Jag vet inte varför så många skrattar, jag tycker den är skitrå. Inte för att jag skulle köpa en trike och särskilt inte ett hemmabygge för en halv mille.
Var inte det där en byggtråd på Zatzy...?Schysst rova!
![]()
Säljes: -- Trike V12 Bull´s Eye HPS Supercharger - 400hk - 2022 | BLOCKET
Chassi:Hydraulrör E235, EN10305-4+N 38x4 sömlösLänkarmar 30x4Styrhuvud 56 ° rakeSfäriska rullager med excentriska lagerskålarBromsar:Fram: Yamaha 1200 Bu...www.blocket.se
View attachment 522341
Ingen aning, är nog för gammal för att greppa det.Var inte det där en byggtråd på Zatzy...?
Tänk att lägga en halv miljon på en sån där och sedan leva i villfarelsen att man ser tuff ut när man kör omkring på den!Schysst rova!
![]()
Säljes: -- Trike V12 Bull´s Eye HPS Supercharger - 400hk - 2022 | BLOCKET
Chassi:Hydraulrör E235, EN10305-4+N 38x4 sömlösLänkarmar 30x4Styrhuvud 56 ° rakeSfäriska rullager med excentriska lagerskålarBromsar:Fram: Yamaha 1200 Bu...www.blocket.se
View attachment 522341
Man ser så grym ut att ingen vågar klaga när man parkerar på handikapp.Tänk att lägga en halv miljon på en sån där och sedan leva i villfarelsen att man ser tuff ut när man kör omkring på den!![]()
Heeeyyyy!!! Ffs!!- den har Biltema lyktorTänk att lägga en halv miljon på en sån där och sedan leva i villfarelsen att man ser tuff ut när man kör omkring på den!![]()
Man ser ut att höra hemma på handikapp, menar du?Man ser så grym ut att ingen vågar klaga när man parkerar på handikapp.
![]()
Precis, pity the foolMan ser ut att höra hemma på handikapp, menar du?
Man ser så grym ut att ingen vågar klaga när man parkerar på handikapp.
![]()
Fejjan:
View attachment 521836
Förutom spyan på tanken så ser den rätt bra ut
View attachment 521837
...påminnde om denna logotype.148 932 och du äger inte hojen.....som hittatÅrhundradets sämsta deal? Privatleasa en Tenere för 4137 i månaden och lämna tillbaka efter 3 år?![]()
Som lök på laxen så åker man på extra avgifter när den lämnas tillbaka pga att den har använts som den är byggd för. Att använts till offroad expedition utanför asfalten så det finns lite repor och skav148 932 och du äger inte hojen.....som hittat![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |