Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har minst en svart vinkelventil liggandes i garaget, om du vill ha en snabbt menar jag.GlÀdjen av att dÀcket kröp pÄ plats gick ganska fort att bli av med. View attachment 520151
Jag vet inte hur jag lyckades med det, men det Àr tydligt att det Àr skadat.
Jag tÀnkte att jag tar med mig hjulet till nÄgon som har och som kan balansera det nÀr det ÀndÄ Àr löst.Jag har minst en svart vinkelventil liggandes i garaget, om du vill ha en snabbt menar jag.
Fixar det oxÄ om du vill, statisk balansering, svarta vikter om du nu inte prompt vill ha grÄa.Jag tÀnkte att jag tar med mig hjulet till nÄgon som har och som kan balansera det nÀr det ÀndÄ Àr löst.
Kan jag svÀnga förbi imorgon efter jobbet?Fixar det oxÄ om du vill, statisk balansering, svarta vikter om du nu inte prompt vill ha grÄa.
Det funkar. Messar adress och kordinater imorgon.Kan jag svÀnga förbi imorgon efter jobbet?
Lysebotn antar jag?
JaLysebotn antar jag?![]()
SÄna hÀr fanns inte pÄ lager pÄ Lelles. View attachment 520236
Ja, det gĂ„r sĂ€kert att lĂ€sa trycket under nĂ„t menyval.Ăr det dĂ€r nĂ„t sĂ„nt dĂ€r modernt grejs med dĂ€ckstrycksövervakning?
Den borde vÀl Ätminstone skicka ett mail nÀr man fÄr punka sÄ man hinner stanna i tid.Ja, det gÄr sÀkert att lÀsa trycket under nÄt menyval.
GÄr det inte att montera vanliga ventiler och skita i dÀcktrycket om du inte ens vet i vilken meny du eventuellt har dÀcktrycken? Eller blir det nÄt systemfel med en massa felmeddelande och lysande lampor dÄ?
![]() |
MC-mÀssan 2026
MC-MĂ€ssan Ă€r tillbaka 23â25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing pÄ Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |