Nä.
Det första jag gjorde var att byta alla vätskor, bromsar, drivpaket, filter mm. Det var nog inte gjort på ett tag. Sedan har jag inte haft några bekymmer. Startar alltid och går som en klocka. Lyckades hitta ett ex som var uttagen -93 och bara hade rullat 2300 mil. En riktig pärla!
Det kan alltid gå fortare 0-100 men det räcker länge. Gör ca 140 på 2:ans växel. Har inte vågat köra fortare än 210 km/h och det är inga problem. Finns mer att ge.
Det är inte livsfarligt att KÖRA fort. Det är först när det går snett som det blir farligt.
Hur väl man än känner till en vägsträcka så har man ingen koll på diverse djur som kan springa upp på vägen.
Lyckades själv med att kollidera med en fågel för någon vecka sedan. Den träffade mej på...
NEJ!!
Jag var tvungen att skaffa nytt tillstånd när jag skulle ta tyngre behörighet trots att jag hade "B" sedan ett par år. När jag senare ville ta "A" så gällde inte mitt tillstånd för tunga behörigheter utan jag fick ansöka om ett nytt för "A".
Känner en som är mekaniker hos polisen. Han har varit förbannad på hur illa farbror reflex kör länge nu. Inte nog med att de krockar och kör av vägen, de kör sönder motorer, växellådor mm åxå.
Jag plockade hem en FZR-600 -89. Uttagen -93 Gått 2200 mil. En RIKTIG pärla!!! Alla papper i ordning, besiktigad och klar i Sverige inkl resa t o r till Tyskland ca 30000:-
Jag är dock tillräckligt gammal för att slippa strypningen. Instämmer med föregående talare. Ge fan i att strypa den...
Det var längesedan jag var inne i en radioaffär och lyssnade på högtalare. Har väldigt dåligt minne vad det gäller modellbeteckningar. Jag grundar mitt uttalande på de "HiFi" högtare jag har hört, mina JBL högtalare som jag har i bilen de PA-högtalare och studiomonitorer som jag har jobbat med...
Intressant!!
När jag ringde och kollade föräkring till min FZR-600 -89 så var Folksam absolut dyrast. Ring och kolla runt till ALLA!! Det lönar sej. :fakta