var bara kikare som saknades...

fan ordet kalaspuffen är med överallt nu... blir ju så jääääääävla sugen på kalaspuffar nu.
kalaspuffar är grymt gott :fakta

bmwjohan skrev:
för miljonte gången.

* jag skryter inte om hur fort jag kör.

* jag tycker inte att det är ballt att köra fort.

* jag kör fort för att det är kul

* det är inte totalt livsfarligt att köra fort. isåfall skulle jag och många andra vara döda för länge sen

jag berättade bara om en situation jag råkade ut för där jag tyckte att bilisten betedde sig lite konstigt.

jag fattar inte vad det är frågan om på det här forumet. är det vm i moralkakekastning eller?

varför är det så gott som aldrig någon som kör fort som vågar skriva något? jag får rätt ofta pm från folk som skriver/berättar saker och dom skriver att dom inte vill skriva i forumet för att det blir sånt gnäll. alltså jag får pm från folk som kör fort och tycker att det är så man ska köra, men dom drar sig från att skriva i forumet.

det är tråkigt att moralkärringarna alltid ska skriva 20 gånger fler inlägg än folk som gasar.

Du blir bara bättre och bättre!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha! :lol :rofl

Hur jävla smart är det att passera en bil som beter sig underligt med en hastighet av 150km/h? Själv hade man minskat med ytterligare 100km/h...

Kan ju ha varit massor av orsaker till bilistens handlande i trafiken. Allt från vilt på vägen till sjukdom på föraren....

Tyckte hela historien är skrämmande! :skrämd

jag lovar att det var lungt att passera i 150. hade jag videofilmat hade ni kunnat se det. jag tror att jag får ta och montera en kamera så att jag kan visa vad som hänt nästa gång innan diskutionerna sätter igång.

VTR-Johan skrev:
Du blir bara bättre och bättre!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha! :lol :rofl

jag var inne och kollade lite på din hemsida...

ja inte känns det som att det var racinginspirerat i alla fall.. :rolleyes:

bmwjohan skrev:
en sak som jag tycker är lite lustigt är att det är väldigt många som skriver som t-rex skrev.. typ "det är inte kul att köra fort på 90 och 110 vägar men kurviga 70 vägar, där kör man fort som fan och det är superkul"

.....

Tänk, så skrev jag inte alls. Grejen är den att i ditt fall har du ännu inte lyckats prestera ett enda inlägg där du ger sken av att faktiskt vilja bli tagen på allvar. Det är alltifrån oförsäkrade hojjar, en hoj som tydligen bara marschar 240+ till spacehojjen med spegellack som du skulle gömma dig för snuten med.

Visst, det kanske är din grej att blåsa 240 på en raka. Kul för dig. Jag bara inte förstår det. Och moralbiten, som oförklarligt nog, mot bakgrund av vad som händer folk ute i trafiken och en del här på forumet, har blivit ett skällsord, kan du väl lämna utanför? Att anmärka på någon som ligger i 240 på en väg med mötande trafik har inget med moralgaggeri att göra, möjligtvis att upplysa personen om att han antagligen är trevligare som levande än som en kylarprydnad på en volvo.

t-rex skrev:
Visst, det kanske är din grej att blåsa 240 på en raka. Kul för dig. Jag bara inte förstår det. Och moralbiten, som oförklarligt nog, mot bakgrund av vad som händer folk ute i trafiken och en del här på forumet, har blivit ett skällsord, kan du väl lämna utanför? Att anmärka på någon som ligger i 240 på en väg med mötande trafik har inget med moralgaggeri att göra, möjligtvis att upplysa personen om att han antagligen är trevligare som levande än som en kylarprydnad på en volvo.

:tummenupp

t-rex skrev:
Tänk, så skrev jag inte alls. Grejen är den att i ditt fall har du ännu inte lyckats prestera ett enda inlägg där du ger sken av att faktiskt vilja bli tagen på allvar. Det är alltifrån oförsäkrade hojjar, en hoj som tydligen bara marschar 240+ till spacehojjen med spegellack som du skulle gömma dig för snuten med.

nej du skrev inte så. det var därför jag skrev med orden "typ som" innan. det är många som skrivit så som jag skrev och du skrev lite åt det hållet. var bara så jag menade.

för min del känns det som att det är större chans att det händer en olycka av något slag om jag pressar på en kurvig 70 väg och försöker knäskrapa i kurvorna än om jag kör i hög hastighet på lite rakare vägar.

bmwjohan skrev:
nej du skrev inte så. det var därför jag skrev med orden "typ som" innan. det är många som skrivit så som jag skrev och du skrev lite åt det hållet. var bara så jag menade.

för min del känns det som att det är större chans att det händer en olycka av något slag om jag pressar på en kurvig 70 väg och försöker knäskrapa i kurvorna än om jag kör i hög hastighet på lite rakare vägar.

Visst är det jobbigt när alla är emot en =) Jag hade samma problem för ett tag sen då jag hade en dispyt med Bikerbitch.

Apropå ingenting alltså.

bmwjohan skrev:

Håller med dig..... faktiskt!! Tro det eller ej! :hej

nä nu för helvete får ni ta och ge er .........99% av er borde sätta sig på custom här, för ni verkar fattat hela begreppet med sporthoj.............fast å andra sidan så kanske ni har era sporthojar för att posera med???????

Jag har blåst min hoj till varvstoppet på 90väg, so what?????
Gasar ni aldrig med era hojar eller, varenda en jävel av er kör för fort, sen ska ni komma med era moralkakor om att nån kör fortare än vad ni tycker är ok för er. Ni kör ju själva för fort, så vad är ert problem riktigt. Tycker inte att han skrytit på nåt sätt utan bara återgett sin upplevelse som han uppfattade den. Sen kommer ni som gamar och börjar hacka......skärp er nu va!!!!!!!!!!

Gnäll på mig nån gång för helvete.........eller vill ni ha en meritlista först så ni kan gnälla??????

Dratt snuten ett par ggr.
slått sönder bilruta på en idiot.
Bankat sönder backspegel på en buss i kollektivtrafik.
Kört på bakhjul på allmän väg.
kört 200kmh för fort
Legat bakom bilar o stressat dom så att dom flyttar på sig
kört bakhjul på 30, 50, 70, 90, 110 väg
Kört om på fel sida och i vägren på motorväg
kört på cykelbana
kört utan hjälm.
Kört i shorts , tshirt o tofflor.
Burnat på olämpliga ställen
Kraschat polarns hoj
etc etc etc.

Vad är ert problem??????
köp en bil istället pussys.......

Ravetrancer skrev:
nä nu för helvete får ni ta och ge er

.....

Blodtrycket! Andas!! Asså, grejen är väl den att i ett par trådar tar killen upp att han inte kan köra, att han håller på att lär sig osv. I nästa verkar det som om autopiloten tar upp hans cykel i 240+ så fort den ser lite asfalt. Jag tycker folk här har en trist förmåga att blanda ihop moralsnack med ovilja att skriva fler RIP eller VIF eller vad fan man nu skall skriva när någon stackare planterat hojen i arlset på en buss.

Cool lista. Du leder över mig, jag har bara kraschat mina egna hojjar. Än så länge...... :rolleyes: Och den gången jag ville döda en busschaffis så stod jag lite illa till bredvid det räcke där han nästan knött in mig i, så det blev lixom till att åka hem o byta kallingar istället.

Nu skall jag köra bil! Pussyigt!

Racetrancer! OMFG,,, :D Jävlar,,, Du liknar en annan snubbe jag fick glädjen att lära känna genom ett annat hojrelaterat forum,,, 110% ilska,,, Hette du inte Zacco eller nåt,,,? Han med,,, Slående likhet... :D

Det där med att köra sporthoj som en sporthoj skall köras faller ju lite eftersom vi i en annan tråd kom fram till att 99% av alla här inne inte kör äkta sporthojar... :p

John Holmes skrev:
Racetrancer! OMFG,,, :D Jävlar,,, Du liknar en annan snubbe jag fick glädjen att lära känna genom ett annat hojrelaterat forum,,, 110% ilska,,, Hette du inte Zacco eller nåt,,,? Han med,,, Slående likhet... :D

Det där med att köra sporthoj som en sporthoj skall köras faller ju lite eftersom vi i en annan tråd kom fram till att 99% av alla här inne inte kör äkta sporthojar... :p
mycket riktigt, skulle vi sålla bort havren från veten så är det inte så många sporthojar här ändå........måste nåt med namnet som frambringar sån ilska..... :crash
Nä, men va fan, jag tycker vissa har väldigt lätt att gnälla på vissa som inte känns igen på forumet så mycket, medan andra som kanske är här ganska mycket och som har setts IRL är mer accepterade att göra som dom vill lixom. Visst har jag kört bakhjul på 30väg, fast det var kl 04:00på natten o inte en själ så långt ögat nådde, men det är ju ändå 30väg. 90vägar tex, det kan vara skilda filer med mitträcke, eller vanlig landsväg genom skog, jag menar det finns många olika 90vägar med olika imgivning, de´tsamma gäller alla vägar i sverige, vissa kan man köra lite snabbare på än andra. Vissa 90-vägar är jävligt kuperade medans andra är helt öppna med inga tränd o annat skit så långt ögat når. Alltså så väljer man mycket själv vart det e ok o köra lite mer och vart det är olämpligt att överskrida dom bestämmelser som gäller.......

Ravetrancer skrev:
mycket riktigt, skulle vi sålla bort havren från veten så är det inte så många sporthojar här ändå........måste nåt med namnet som frambringar sån ilska..... :crash
Nä, men va fan, jag tycker vissa har väldigt lätt att gnälla på vissa som inte känns igen på forumet så mycket, medan andra som kanske är här ganska mycket och som har setts IRL är mer accepterade att göra som dom vill lixom. Visst har jag kört bakhjul på 30väg, fast det var kl 04:00på natten o inte en själ så långt ögat nådde, men det är ju ändå 30väg. 90vägar tex, det kan vara skilda filer med mitträcke, eller vanlig landsväg genom skog, jag menar det finns många olika 90vägar med olika imgivning, de´tsamma gäller alla vägar i sverige, vissa kan man köra lite snabbare på än andra. Vissa 90-vägar är jävligt kuperade medans andra är helt öppna med inga tränd o annat skit så långt ögat når. Alltså så väljer man mycket själv vart det e ok o köra lite mer och vart det är olämpligt att överskrida dom bestämmelser som gäller.......
Jo, men du måste tänka på att de flesta här skriver som om de tror att omdömet sitter i hastighetsskyltarna. Och att de kör på ett helt annat sätt än de skriver och tycker att andra skall köra på. Skenhelighet kallas det och skenheliga är de. "50-skyltar är heliga för mig" :rolleyes:

MEN DU SKA GE FAN I ATT PANGA BACKSPEGLARNA PÅ BUSSAR DIN JÄVLA FLÅBUSE :mad:

:D

Ravetrancer skrev:

Dratt snuten ett par ggr.
slått sönder bilruta på en idiot.
Bankat sönder backspegel på en buss i kollektivtrafik.
Kört på bakhjul på allmän väg.
kört 200kmh för fort
Legat bakom bilar o stressat dom så att dom flyttar på sig
kört bakhjul på 30, 50, 70, 90, 110 väg
Kört om på fel sida och i vägren på motorväg
kört på cykelbana
kört utan hjälm.
Kört i shorts , tshirt o tofflor.
Burnat på olämpliga ställen
Kraschat polarns hoj
etc etc etc.

Vad är ert problem??????

ha ha.. underbart :D

du kör precis som man ska med en sporthoj. jag tycker att det är detta som sporthojar är till för. så länge man inte skadar någon annan är det bara att härja hej vilt

bmwjohan skrev:
för miljonte gången.

* det är inte totalt livsfarligt att köra fort. isåfall skulle jag och många andra vara döda för länge sen

Det är inte livsfarligt att KÖRA fort. Det är först när det går snett som det blir farligt.

Hur väl man än känner till en vägsträcka så har man ingen koll på diverse djur som kan springa upp på vägen.
Lyckades själv med att kollidera med en fågel för någon vecka sedan. Den träffade mej på övre delen av visiret. Hade det gått i 230 istället för 130 så hade jag nog gått i diket.

Back