2026 Liqui Moly GP of Germany

KTM påstår att de vet vad problemet är med motorerna.
Alla andra måste acceptera att de gör om dem innan det görs.

KTM påstår att de vet vad problemet är med motorerna.
Alla andra måste acceptera att de gör om dem innan det görs.
KTM gör vad de kan för att bättra på sitt kvalitetsrykte alltså.

Hur var det när Yamaha hade problem med ventilerna för några år sen, behövde de också tillstånd från alla övriga tillverkare att byta ut dem? Gissar att Ducati och Honda kommer streta emot i vilket fall, det brukar de ju göra.

Last edited:
Mental problems är hans mellannamn. Han har en gedigen historia av att skjuta sig i foten ända sedan 125-dagarna.
Han var ju enastående i 125/Moto3, tycker inte han sköt sig i foten på den tiden.

Hade själv lackat ur om jag fick reda på att min manager undanhållit kontraktsförslag från andra bättre team och endast erbjudit mig ett nytt 2-års kontrakt på samma BluSense Honda för att managern var teamägare i samma stall.

Blev ju väldigt lyckat för honom att bryta, gå till helt nya Team Calvo och hoppa på en KTM, där han blev mästare och stod på podiet alla race utom två (då han va fyra och femma).

På senare tid har han dock gjort det till sitt signum att förstöra för de som han tycker förstör för honom. Det kan jag hålla med är synnerligen ointelligent.

Tycker generellt att man kan se en ganska stor feghet hos journalister där man relativt endimensionellt kan hoppa på en förare (unga oerfarna individer) men skydda tillverkare/team (vuxna och betydligt mer erfarna).

Tycker generellt att man kan se en ganska stor feghet hos journalister där man relativt endimensionellt kan hoppa på en förare (unga oerfarna individer) men skydda tillverkare/team (vuxna och betydligt mer erfarna).
+1
Den så kallade 'Journalistkåren' har förvandlats till att bestå av 'strategisk kommunikation' och/eller ren propaganda. Inte bara inom detta område.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back