Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Ort
- Göteborg
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Dom körde förståss i Raul Fernandez en massa penicillin.Riktigt kul för Ogura, är ju en bana som passar honom men lite oväntat ändå mtp att han varit långsammast Aprilia i alla kval hittills i år förutom Brasilien där han var snabbare än Fernandez.
Raul Fernandez som för övrigt låg på sjukhus onsdag-torsdag med akut blindtarmsinflammation. Men verkar inte ha krävt operation denna gång, dock sannolikt låg på energi då han inte kunde äta under flera dagar.
Det gjorde dom på mig för sådär 70 år sedan och det funkade. Jag har kvar blindtarmen.
Last edited:


