Ska man vara orolig för Ryssland?

Det börjar märkas borta i öster nu...
Men jag gissar på att Tesla försäljningen kommer att gå upp

Ja, men var ska dom få el att ladda Teslorna sen? Kraftverken slås väl också ut i krig?

Jag undrar när priset för kriget når balanspunkten där det inte längre är värt besväret. Ingen verkar vinna eller förlora det. Kämpar man till sista man, eller kallar man in kvinnor och barn när alla gubbarna är döda? Eller övergår det automatiskt till Counter Strike i försök att avgöra vinnaren?

Det är inte lönt att kriga om båda sidor har samma vapen, samma resurser, och till synes samma jäkla flyt. Kanske var spännande i början, men nu är i alla fall jag uttråkad. Kom med framsteg eller lägg ner. Det är slut, överspelat, slutsålt, gå hem!

Ja, men var ska dom få el att ladda Teslorna sen? Kraftverken slås väl också ut i krig?

Jag undrar när priset för kriget når balanspunkten där det inte längre är värt besväret. Ingen verkar vinna eller förlora det. Kämpar man till sista man, eller kallar man in kvinnor och barn när alla gubbarna är döda? Eller övergår det automatiskt till Counter Strike i försök att avgöra vinnaren?

Det är inte lönt att kriga om båda sidor har samma vapen, samma resurser, och till synes samma jäkla flyt. Kanske var spännande i början, men nu är i alla fall jag uttråkad. Kom med framsteg eller lägg ner. Det är slut, överspelat, slutsålt, gå hem!
Läste att Ryzzland börjar fundera på att tolvåringar och äldre ska jobba på landsbygden med att rensa ogräs etc för att främja livsmedelsproduktionen, som de gjorde förut efter andra världskriget(?) .

Jag såg någon propagandafilm från rysland där en ung tjej hade hoppat av skolan för att bygga drönare i den där jätt-drönar-fabriken som Ukraina bombade förra veckan.

Hon skröt över så mycket pengar hon tjänade

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back