Du verkar vara en snäll och godhjärtad individ, så jag kan försöka förklara detta så någorlunda gott som det går, från min sida av atlanten
Vi kan börja med den artikeln som jag länkade. Är det Ryssland som straffar mig om jag ifrågasätter "förintelsen"? Hur kan något vara en förintelse när gruppen man påstår blivit utsatt för en förintelse fortfarande existerar? Jag har sagt det förut och säger det igen, har själv släktingar som dog under andra världskriget. Här i väst har vi dock numera en påtaglig tendens att vrida och vända på ord och deras innebörd.
Polisen DO-anmäls transkvinna fick inte byta om på damernas Jämställdhet och diskriminering
www.flashback.org
Vi vet inte ens vad man och kvinna är längre, eller?
Om jag frågar dig hur många som dog i Stalingrad, säger du 1 000 000 direkt? Dom flesta har ingen aning. Dom flesta bryr sig inte.
Borde jag inte tro på 6 miljoner om jag tror på 1 miljon? Besides the point. The point är att jag inte får tro något annat än vad staten talar om för mig
Samtidigt pekar du finger på Ryssland och säger att jag borde bekämpa dom, vara emot dom, eftersom i deras värld får jag inte tro något annat än vad staten talar om för mig. Det här fungerar icke
Här i väst är dom vita männen som du ser i klippet ovan den stora fienden, har alltid varit och kommer alltid att vara. Det finns ett litet problem med det. När Adolf satte igång början på sitt slut, Operation Barbarossa, så krävdes det extremt många vita män för att sätta stopp för honom. Vita privilegierade män dog som råttor i gyttja, lera, kyla och skit. Här sitter vi och skriver rubriker när en person dör i en trafikolycka, medan dom flesta jag stöter på inte kan svara på frågan hur många dog i Stalingrad?
View attachment 528648
Här sitter vi och skriver artiklar om hur våra lagstiftningar avgör fysikens lagar, ska jag ta detta seriöst?
Här beskriver sig en fjärdedel eller hälften av befolkningen som feminister. Väldigt många här i Sverige beskriver sig sympatiska med en ideologi som är dödfödd och skelögd, motbevisad historiskt, och hycklande i sin natur
Var var alla feminister och MENA grabbar när dom behövdes? Jag såg inte speciellt många i skyttegravarna, jag trodde dom gillade att kämpa och panga?
Såg en reklam från staten nyligen, "Är du en nationell minoritetsgrupp? Vi värnar om dina rättigheter!"
Inte mina dårå? Inte min yttrandefrihet? Otur för mig

Nazisterna var också en minoritet till en början, värna deras rättigheter för fan!
Här går folk och röstar på politiker som vill ge gängkriminella och nytorgsmän mat, värme, vatten och säng. Här går folk och röstar på politiker som vill ge mat, värme, kläder och vatten åt pedofiler som våldtar barn. Här röstar folk på politiker som vill att offer ska betala och tillfredsställa förövarnas behov. Här röstar folk på politiker som vill straffa mig för att jag ifrågasätter offentliga siffror. Här röstar folk på politiker som tycker att Ukrainas sak är våran sak, utan att någonsin ha varit på platsen i fråga. Än mindre i en skyttegrav, än mindre i ett betydande dödstal
Här hissar vi Ukrainska flaggor och bär dom på våra kläder, står bakom dom medan dom blir sprängda till köttfärs i hundratusentals, modigt, starkt, verkligen
Jag tänker inte rösta i höst. I en demokrati är din röst det viktigaste du har, och jag kommer aldrig ge min till en högmodig, pengakåt, feg politiker som aldrig skulle lyfta ett finger för mig eller landet om död eller smärta stod för dörren
Vill man motbevisa mig är det mycket enkelt. Börja med att stå för yttrandefrihet, här i Sverige. Börja med att se till att pedofiler och nytorgsmän inte får våldta mer än säg, 3 offer? Eller 5 kanske? Bra deal? Börja med att se till att gängkriminella inte kan skjuta ihjäl folk eller spränga saker vid mer än 1 tillfälle. Eller ska vi ta 2 kanske? Bara för att vara på säkra sidan
Börja med att faktiskt straffa individer som begår sexualbrott och våldsbrott flera gånger om varje år, innan du tänker straffa mig för att ifrågasätta offentliga siffror, eller för den delen bomba phett på MC
Men vi ser till att importera en ny typ av kriminalitet utövad av minoriteter så vi kan tvinga på övervakning av majoriteten, smart drag måste jag ändå säga, very slick

Jag har rent mjöl i påsen men en smutsig jude på vinden
Stora imperium, unioner osv, de förstörs i princip aldrig av utomstående fiender. De söndras inifrån. Demokrati och frihet är någonting som måste komma inifrån. Om ett land inte har demokrati är folket inte redo för det. Vi i väst har levt på att leverera och predika demokrati till andra medan vår frihet här hemma har söndrats. Så fortsätt tala om för mig vilka stora läskiga skurkar Ryssland är i sammanhanget. När våra "vänner" är USA och Israel blir det jäkligt många stenar i ett gigantiskt glashus
Demokratins paradox är att man kan rösta bort den. Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. Fair enough?