2026 Red Bull GP of The United States

Wow, vilket race!
Så otroligt korkat av Marc att tappa sansen så. Marc för sex år sen hade kanske räddat upp det men där är han inte längre.

Och jäklar vad kul att se Pecco och Martin i fighten om första plats igen! Även om jag är 100% på Peccos sida så känns det så kul att se Martin komma i mål som P1.

Haha, och Martin lyckas även krascha EFTER att ha gått i mål 😅😅😅

Jag tror bestämt att Bautista totalskrotat en hoj på en publikfriarwheelie för längesedan också.

Ja, jisses vilket rejs :) Skulle gärna ha sett mer av Digiantonio som en värdemätare, där blåste nog MMarquez någon säkring innanför hjälmen. På tal om säkringar - ska Bez någonsin kunna utmana om en titel MÅSTE han börja köra med det som finns innanför pannbenet mer regelbundet. Eller - varenda race.

Stort plus till Pecco, snyggt kört. Och äntligen lyckas det för Martin, efter sju sorger och åtta bedrövelser 2025.

Kul att följa en jämn serie igen, däremot blir det spännande att se hur startordningen ser ut i morgon. Något för spelbolagen att börja tillåta spel på?

Kl 22 i morgon vet i alla fall jag vad jag gör👍

Vilka klunsar de där baggermaskinerna är. Undrar hur många grader gaffelvinkeln ändras när de bromsar. Kan det vara tolv?

Edit: men sjuka nerlägg de gör alltså

Ja, jisses vilket rejs :) Skulle gärna ha sett mer av Digiantonio som en värdemätare, där blåste nog MMarquez någon säkring innanför hjälmen. På tal om säkringar - ska Bez någonsin kunna utmana om en titel MÅSTE han börja köra med det som finns innanför pannbenet mer regelbundet. Eller - varenda race.

Stort plus till Pecco, snyggt kört. Och äntligen lyckas det för Martin, efter sju sorger och åtta bedrövelser 2025.

Kul att följa en jämn serie igen, däremot blir det spännande att se hur startordningen ser ut i morgon. Något för spelbolagen att börja tillåta spel på?

Kl 22 i morgon vet i alla fall jag vad jag gör👍
Säkringarna blåstes kanske under träningen (se #20) och så hann nya inte bildas innan Sprint.

Last edited:
Det blev ett long lap för Marc.

Och Acosta förlorar pallen pga däcktryck och därmed 8 sek tillägg vilket ger honom en åttonde plats.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage