2026 Red Bull GP of The United States

Hade gärna sluppit se att attackhelikoptrar som inledning av ett MotoGP-race. Effekten av den amerikanska krigsmaskinen på världen blir man ju påmind om varje dag ändå för tillfället.

Ontopic gillar jag VR46s grafik, nittiotalet är tillbaka 💪🔥🎉

Hoppas Enea, Mir och Bagnaia fortsätter med samma fina körning som igår. 👍

Hade gärna sluppit se att attackhelikoptrar som inledning av ett MotoGP-race. Effekten av den amerikanska krigsmaskinen på världen blir man ju påmind om varje dag ändå för tillfället.

Ontopic gillar jag VR46s grafik, nittiotalet är tillbaka 💪🔥🎉
+1

Simply the Bez!
5 vinster i rad och vad är det, 117-118 varv i ledning kontinuerligt nu?

Så jäkla surt för Ai också, hade kunnat bli en topp tre med apor denna gången om inte hans hoj klappat ihop. Marc är inte sig själv får man väl säga, kungakronan på COTA får han nog lämna ifrån sig nu?

-Edit- 121 varv i ledning. Hur är bezecchis statistik på Jerez? Kan det fortsätta där?

Last edited:
Simply the Bez!
5 vinster i rad och vad är det, 117-118 varv i ledning kontinuerligt nu?

Så jäkla surt för Ai också, hade kunnat bli en topp tre med apor denna gången om inte hans hoj klappat ihop. Marc är inte sig själv får man väl säga, kungakronan på COTA får han nog lämna ifrån sig nu?

-Edit- 121 varv i ledning. Hur är bezecchis statistik på Jerez? Kan det fortsätta där?
Bezz blev 14:e i Racet på Jerez 2025, men han tog sig inte till Q2 2025 på COTA utan fick startposition 13 på Cota 2025. Dags för Acosta överst på pallen på Jerez ? :)

Bezz blev 14:e i Racet på Jerez 2025, men han tog sig inte till Q2 2025 på COTA utan fick startposition 13 på Cota 2025. Dags för Acosta överst på pallen på Jerez ? :)
Ja, kollade bez statistik bakåt och en blandad kompott. Förra året var Aprilia inte i form första halvan av året, och Marco var ny som fabriksförare så som du är inne på är det svårt att dra några meningsfulla slutsater av det. En tredjeplats 2024 dock, trots att han körde 2023-Duccen då som han aldrig riktigt blev kompis med som jag minns det.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage