Tråden för stötande skämt

Om man på allvar är orolig för att ta sig ut vid en eventuell olycka kan jag rekomendera en automatkörnare, snabbt, enkelt och det sprutar inte splitter åt alla håll.
Det bara rasslar till så rasar rutan ner.

Funkar så klart inte på laminerade rutor med plastfilm, men funkade vid försök på en ruta med solfilm, det var bara att böja ut resterna som en våt handuk
det ska jag testa nästa gång jag är på ica

Det ligger något i det, var kommer Hentai ifrån?
Japan, som utsattes för två atombomber och sedan en läckande reaktor...

Begagnade från skräpkorgen som städpersonalen sorterar fram ?​

Säljer med namn på dom i rummet ?​

1771270532098.png

Danskarna däremot kan ta sina jävla halvfjärsar och dra åt helfjärs
Jag har vaga minnen av när en norrman skulle lära mig räkna på danska, på fyllan :jisses Men såhär i efterhand så inser jag ju att det var väldigt pedagogiskt, för det var ju precis så danskarna uppfann sitt sätt att räkna på.

Jag har vaga minnen av när en norrman skulle lära mig räkna på danska, på fyllan :jisses Men såhär i efterhand så inser jag ju att det var väldigt pedagogiskt, för det var ju precis så danskarna uppfann sitt sätt att räkna på.
tooghalvfems

Socker och Ozempic (diabetes medicin och bantningspreparat) Citat:
Prisfallet kommer efter en oväntat kraftigt nedgång i efterfrågan. Experter menar att det är en effekt av den ökade användningen av viktminskningspreparat.
Störst minskning i USA
Den mest dramatiska effekten syns i USA och Mexico, även om det syns en nedgång även i Europa.
Enligt det amerikanska jordbruksdepartementet minskade sockeranvändningen i USA med 23 000 ton till 12,3 miljoner ton från 2025 fram till 2026, just på grund av att människor konsumerade mindre.
slut Citat
Dvs en minskning med 2 promille (från 12323000 ton socker till 12300000 ton socker)
Det kan lika gärna bero på stigande priser på socker i USA, tullarna får effekt. Tycker jag.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back