Vad fick dig att le idag?

Jo jag har hört talas om att det ständigt plingar i dom där, oftast för skitsaker eller bara glapp i någon sensor.

Jag skulle bli tokig, samma sak med moderna japanska och kinesiska bilar, det låter som en pachinko spelahall i dom, det plingar för allt mellan låg spolarvätska till glapp i dörrkontakter eller säkerhetsbältena.
Vännerna Valde en kinesisk Volvo V40 :hjarta , den hyrbil dom fick ta istället för BMWn som maxade 65km/h på E18. Och verkar hittils rätt nöjda.
Den för 2:a gången reparerade BMWn (lösa max 65km/h utmaningen) såldes.

Alla BMW jag kört (& ägt), har varit knäpptysta. Bara motorsång. (Vissa av dem hade radio iofs)
Men de peakede någonstans på e34, med S38'an.

Tvivlar starkt på kompetensen hos BMWs ingenjörer.
BMW 750 med komforthandtag, vänster bak går sönder och säkringen går. OK, det är sånt som händer. Var bara det att när den säkringen gick försvann anti-sladd, ABS, hastighetsmätare och fan vet vad. Fick köra hem i limp-mode. Varför är det ingen som granskar och filtrerar bort uppenbart idiotiska lösningar?

BMW 750 med komforthandtag, vänster bak går sönder och säkringen går. OK, det är sånt som händer. Var bara det att när den säkringen gick försvann anti-sladd, ABS, hastighetsmätare och fan vet vad. Fick köra hem i limp-mode. Varför är det ingen som granskar och filtrerar bort uppenbart idiotiska lösningar?
Det kostar för mycket, och de kan sälja bilarna ändå. De som bestämmer är folk på chefslinjen på högskolan, de som egentligen bara är byråkrater men för företag.

Det låter som att du köpt en bil tillverkad efter 1995.
Ödesdigert.

Det kostar för mycket, och de kan sälja bilarna ändå. De som bestämmer är folk på chefslinjen på högskolan, de som egentligen bara är byråkrater men för företag.
Tycker att på en bil som kostar över en mille ny borde man har råd med kvalitetskontroll på designen. Men vad vet en enkel mjukvaruingenjör?
Det låter som att du köpt en bil tillverkad efter 1995.
Ödesdigert.
Yep. Nu när jag inte behöver jobbpendla längre blir det antagligen en 60-tals jänkare som nästa bil. Borde hålla förväntad kvalitet :tungan

När jag läser den här tråden blir jag glad att jag avstod att köpa en 530 laddhybris som stod och glänste i en bilhall i närområdet.
Får väl se vad Volvon ställer till med framöver.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back