L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Han är störd så det räcker.Skyddsombudet är Vladimir Putin. Vill du störa honom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han är störd så det räcker.Skyddsombudet är Vladimir Putin. Vill du störa honom?
tycker han verkar mindre o mindre störd om man samman liknar medHan är störd så det räcker.
Same, same, but differenttycker han verkar mindre o mindre störd om man samman liknar med
donald
Ja vad kan gå felUkraina, Ryssland och USA möts i Abu Dhabi.
Man kan ju hoppas!![]()
Ja vad kan gå fel
Eftersom jag är pessimist av naturen så ställer jag in mig på att det kommer mynna ut i att DT hävdar att Z vill inte ha fred så därför kommer USA lämna parterna åt sitt öde. Eller nåt sånt...
Ja vad kan gå fel
Eftersom jag är pessimist av naturen så ställer jag in mig på att det kommer mynna ut i att DT hävdar att Z vill inte ha fred så därför kommer USA lämna parterna åt sitt öde. Eller nåt sånt...
Va är du säker på att du är skattebefriad från Sverige!? Nä du behöver inte hjälpa till ,vi klarar oss stjärnan! Så somna omJa, då kan väl Sverige / EU ta över förhandlingarna? Eller vill man ha USA som världspolis?
Som skattebetalare i USA har jag svårt att se varför vi ska lägga pengar på att hjälpa till i Europa när det bara är gnäll och otacksamhet i retur.

Ja vad kan gå fel
Tja, jag hoppas som sagt.Ja att han tar sin kompis puttes sida är ju troligt, det har han ju gjort flera gånger förut.
Man får hoppas att Budanov har vitskjorta så att ingen behöver spräcka ett blodkärl över det
Va är du säker på att du är skattebefriad från Sverige!? Nä du behöver inte hjälpa till ,vi klarar oss stjärnan! Så somna om![]()
Haha vem är du då löken! ...Trumps nästa svärson ..puss o kram!Vem är du och var fick du luft ifrån? På andra härinne låter det som om du faktiskt behöver hjälp av USA… annars gör det väl inget om vi drar oss ur och ni hjältar härinne tar över förhandlingar med Ryssland?
Haha vem är du då löken! ...Trumps nästa svärson ..puss o kram!
Det är väldigt träffande, särskilt om man tittar bakåt. Just nu är väl alla byråkrater upptagna med att lista ut hur vapenproduktionen ska skalas upp på ett miljömässigt sätt, så nån sorts hopp om framtiden finns det väl.Vad tycker ni om hans uttalande at EU trivs med att prata om framtiden, men saknar handlingskraft i nutid?
Låter som en slående beskrivning på en grupp länder som gapar som fågelungar efter hjälp istället för att göra någonting när kriget står inför dörren.
En liten video att titta på till fredagsölen:
Har du ingen kortare video biran tar ju slut...En liten video att titta på till fredagsölen:

Du har får liten ölkyl helt enkelt.Har du ingen kortare video biran tar ju slut...![]()
Haha nä den är jävligt stor! jag tar ett foto!Du har får liten ölkyl helt enkelt.

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem