Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
Kan förvisso hålla med om att skicket lämnar en del att önska, men tyvärr tenderar ju de som är reggade (eller åtminstone har en chans att bli det) att springa iväg i pris... Även sett till skicket är det nog inte helt orimligt för ett objekt med potentiella papper, tyvärr. Hade den varit reggad/besiktad hade den nog kunnat gå för ännu mer, trots det skabbiga skicket.Har sett annonsen och en sådan står absolut på inköpslistan över villhöver!
Men prexis som någon ovan kommenterade så var den ganska skabbig för den pengen och dessutom i HELT fel del av landet för mitt vidkommande.
Dock fattar jag inte varför ägaren inte bara tar och reggar in den igen och besiktar den om det nu är så himla enkelt, det kan ju inte kosta många kronor och skulle antagligen både öka värdet och göra det lättare för folk att ha överseende med skicket. Annonser med någon form av "detta behöver fixas men det är lätt att göra"-formuleringar gör mig lätt skeptisk rent generellt.
Men troligen är det väl svenska TS som i vanlig ordning är allmänt jävla onödigt mycket motströms... 

Dock lite köpstopp just nu tyvärr, har behövt prioritera hemmet i vinter då el och vitvaror strulat...