Vad fick dig att le idag?

Man kan väl börja ladda batterier då i stället
Precis, det brukar ju miljömuppar hävda.

Jag brukar hävda att om det fanns lönsamhet i det skulle slumpkraftsägarna ha byggt egna lagringar utan bidrag för länge sedan.

Men slumpkraften är olönsam redan som den är, med subventioner, så dom lär inte göra det.

Den här tråden på Flashback..

Det var väl en ovanligt sansad tråd för att vara Flashback. Jag försökte ta till mig information om folket kring Jocke Lundell häromdagen efter att ha sett SVTs granskning av luftskallen ifråga. Jag fick känslan av att det här med allmän skolplikt fungerar halvkrattigt.

Positivt negativt,

Gjorde en såndär zzsnarkutredning, sömnapné kanske det heter och trodde väl aldrig jag ens skulle kunna sova med makapären på mig + t-shirt men det gick över förväntan. En tid senare och idag var det onlinemöte med syrra som presentera high score..

Normalt är tydligen 5 andningsuppehåll i timmen när man sussar.

Jag begrep inte riktigt logiken helt för hon var rätt snabb på att rabbla siffrorna men på ett ungefär:

34 andningsuppehåll i timmen, 55 när jag sov på rygg vilket jag gjorde 52% som är 33% snitt..? Här någonstans tappa jag det men jävla resultat =)

Andningsuppehållen var 10-82 sekunder och minns inte helt men det var nog rätt många som var långa.

Trots detta var syresättningen i medel 94% vilket skulle vara bra.

Kontentan är att jag inte sover fast jag sover = trött och orkeslös som jag fråga doktorn om från början.

Får se vilket trassel det blir med Dark Wajder-utr. sen men det tar en stund tills dess.

Kanske får någon annan att hitta lösning på liknande besvär.

Positivt negativt,

Gjorde en såndär zzsnarkutredning, sömnapné kanske det heter och trodde väl aldrig jag ens skulle kunna sova med makapären på mig + t-shirt men det gick över förväntan. En tid senare och idag var det onlinemöte med syrra som presentera high score..

Normalt är tydligen 5 andningsuppehåll i timmen när man sussar.

Jag begrep inte riktigt logiken helt för hon var rätt snabb på att rabbla siffrorna men på ett ungefär:

34 andningsuppehåll i timmen, 55 när jag sov på rygg vilket jag gjorde 52% som är 33% snitt..? Här någonstans tappa jag det men jävla resultat =)

Andningsuppehållen var 10-82 sekunder och minns inte helt men det var nog rätt många som var långa.

Trots detta var syresättningen i medel 94% vilket skulle vara bra.

Kontentan är att jag inte sover fast jag sover = trött och orkeslös som jag fråga doktorn om från början.

Får se vilket trassel det blir med Dark Wajder-utr. sen men det tar en stund tills dess.

Kanske får någon annan att hitta lösning på liknande besvär.
Har några polare med zznarkmaskiner och dom är nöjda.
Det går över förväntan att sova med såna på sig enlig kompisarna.
Deras fruar nöjda? Not so much. ;)

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...