Vad fick dig att le idag?

Varför lägger du hela tiden upp saker på danska/norska?
Därför jag vill veta som händer. Och inte enbart från redaktioner som lever på Regeringens pressstöd. Och därför inte biter den hand som föder den. Presstöd , en gång introcerat i budgeten som partistöd.

Jag kan bara le när jag läser det här. Det är ju bara stänga av solcellerna när elpriset går under Noll. Och sätta på elförbrukarna i stället !
Eller kanske byta elleverantör ?
1764969887537.png

Jag kan bara le när jag läser det här. Det är ju bara stänga av solcellerna när elpriset går under Noll. Och sätta på elförbrukarna i stället !
Eller kanske byta elleverantör ?
View attachment 523561

Dom vill ju så klart ha betalt för det ingen vill ha och inte betala för den skada dom orsakar på elnätet, för dom är ju dom goda miljömupparna.

I början var det här inget problem, när hemmaproducenterna var få, så man betalade lite hipp som happ för inlevererad el för att låtsas att man tyckte det var bra och miljövänligt.

Att Sleepy Donald äntligen har fått fredspriset och han ser sååå stolt ut där han står med medaljen runt halsen....

18254411_Trump-FIFA-Peace-Prize-img.png

EDIT: det är alltså något påhittat fredspris från FIFA som dom har gett i muta till Sleepy donald i utbyte mot gud vet vad, det är lika legitimt som Pampers pris i kärnfysik

View attachment 523559

En helsvensk fd kollega träffade en filippinska i Sverige gjorde henne på smällen men sen gick hennes uppehållstillstånd ut så hon fick åka hem och barnet föds i Filippinerna. Nu får barnet inte visum för att komma till Sverige. Tjejen fick efter många om och men precis turistvisum för återbesök men inte barnet som bara är några månader gammalt.
Kanske var fel nationalitet på dom?

Jag sa till kompisen att flytta till dom i Filippinerna istället han har ändå sparat ihop sitt fuckyou-kapital men han verkar inte vilja lämna Sverige.

Ginbaren I Gävle och dess GT-meny!
Den med basilika(!) fick själen att gunga! 🤩

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back