Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miller![]()
Tror det Àr materialet. Alla andra ligger och sparar pÄ dÀcken, Acosta skiter i det och kör sÄ hÄrt han behöver för att hÀnga med och dÄ rÀcker inte dÀcken hela vÀgen till mÄl.
Skall BEZ hinna ikapp?
Ăr det Pedro's teknik som gör att dĂ€cken aldrig hĂ„ller ett helt race eller Ă€r det nĂ„t annat?
Jag tror banan passar Aprilia, bara en rakstrÀcka, förövrigt kurva efter kurva med bromsning i kurva in mot hÄrrnÄl tvÄ gÄnger.Aprilia ser ut att ha fÄtt fart pÄ bitarna. Lite sent pÄ sÀsongen bara.
Jag tror Yamaha har problem med hög brÀnsleförbrukning. Det stod vid testet av Yamahas L4 att den drog för mycket brÀnsle. Och jag drog slutsatsen att dÄ har Yamaha samma problem med dagens R4, den drar mycket brÀnsle. DÀrav Qvarten kan klara enstaka snabba varv, snabbast i Q1, riktigt snabb i Q2. Men i Grand Prix (Sprint?) sÄ mÄste Yamaha mappa hojen för nÄ mÄllinjen nÀr loppet pÄgÄtt nÄgra varv (mappa brÀnslesnÄlare=lÀgre motoreffekt) och dÄ sackar Yamahan efter.Grattis Fernandez, Trackhouse och Aprilia!
Nu blev det svÄrare att vÀlja Ärets rookie.
Sjukt bra av Bez!
Pol ska ocksÄ ha en eloge som Àr med och fightas trots att han inte Àr med varje race.
Stackars Quarten, ser ju ut att sakna en vÀxel pÄ rakan.
Jag tror tÄlamodet med Pecco Àr vÀldigt lÄgt nu hos Ducati.![]()
DÀcken eller sÄ har KTM ocksÄ problem med att hojen drar för mycket brÀnsle (jÀmfört med tillÄtna 24(?) Liter) sÄ efter klarat startvarven sÄ mÄste Pedro mappa om hojen för lÀgre brÀnsleförbrukning = lÀgre effekt och sackar efter.
Skall BEZ hinna ikapp?
Ăr det Pedro's teknik som gör att dĂ€cken aldrig hĂ„ller ett helt race eller Ă€r det nĂ„t annat?
SÄ kan det vara.Jag tror Yamaha har problem med hög brÀnsleförbrukning. Det stod vid testet av Yamahas L4 att den drog för mycket brÀnsle. Och jag drog dem slutsatsen att dÄ har Yamaha samma problem med dagens R4. DÀrav Qvarten kan klara enstaka snabba varv, snabbast i Q1, riktigt snabb i Q2. Men i Grand Prix (Sprint?) sÄ mÄste Yamaha mappa hojen för nÄ mÄllinjen nÀr loppet pÄgÄtt nÄgra varv (mappa brÀnslesnÄlare=lÀgre motoreffekt) och dÄ sackar Yamahan efter.
![]() |
Ny Brutale frÄn MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
KTM Àr tillbaka!
Dags för âTrackingâ med fot... |
![]() |
Stark Varg SM â VĂ€rldens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakÄt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease frÄn Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekrÀftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar pÄ GGN