Foliateclacken är skit! Konstig konsistens, skiktar sig. Pissfärg.

Men nu ser oken tidstypiskt tonårsfixade ut.
Ompackade med nya tätningar, beläggen bak återanvände jag då de är i princip nya. Fram nya belägg till nya skivan såklart.

Fått montera på oken, bromsslang och huvudcylinder bak, tom fått i vätska och första luftningen!
Påbörjat att försöka gjuta plast med superlim och bikarbonat enligt YouTube, få se hur det blir, har inte så mycket att förlora om det skiter sig.


Men nu ser oken tidstypiskt tonårsfixade ut.
Ompackade med nya tätningar, beläggen bak återanvände jag då de är i princip nya. Fram nya belägg till nya skivan såklart.

Fått montera på oken, bromsslang och huvudcylinder bak, tom fått i vätska och första luftningen!
Påbörjat att försöka gjuta plast med superlim och bikarbonat enligt YouTube, få se hur det blir, har inte så mycket att förlora om det skiter sig.




































Min TDR drog snarare 2 liter milen.