Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ganska enkelt om man tittar på klippet i länken.Vad är utrikes födda och övriga utrikes födda???????
For fucks sake...
Lite knepigt att i rubriken säga att invandringen går med vinst om "utrikes födda" är alla - den kurvan slutar, vad jag kan se, på +- nollGanska enkelt om man tittar på klippet i länken.
Utrikes födda är samtliga som kommit.
De andra två kurvorna visar skillnaden mellan flyktingar och övriga.
Farbror behöver glasögon! De har valt att redovisa det här när det är precis över noll.Lite knepigt att i rubriken säga att invandringen går med vinst om "utrikes födda" är alla - den kurvan slutar, vad jag kan se, på +- noll
Utrikes födda = Flyktingar + Övriga Utrikes föddaVad är utrikes födda och övriga utrikes födda???????
Är detta nån PalestinaHamasPrideflagga?
View attachment 516375
En helt ny värld för migNej, Det går att googla på flaggorna, eller göra en reverse image search
Volvo kan förklara det för dig: https://www.volvogroup.com/en/news-...gbtq-pride-flags-and-what-they-stand-for.html
En helt ny värld för mig, kommer nog inte att turista där.
Tack för info![]()
Nej, jag känner inget behov av att kunna alla flaggor heller, jag kunde inte den här, men visste att det fanns flera nya varianter.
För vissa som åker till asien kan det ju vara bra att veta var tjejerna med blå/rosa/vit flagga kommer ifrån, innan dom tar upp dom på rummet.
Kan man lösa problemet med foodora-bud samtidigt?Här måste Sverige börja lösa problemet med unga yrkesmördare. För gott.View attachment 516467
Eller måste alltid andra länder lösa problemet åt Sverige ?
Eller har oppositionen (s) (c) (v) (mp) nått åtgärdsprogramm ?
Ja hon landade ju som bekant igår och hela Sveriges mediakår var där och fjäskade och hyllade. Att hon bedrev denna vänsterextremistiska aktion med islamistiska terrorister är förvisso en så pass klarlagd uppgift att inte ens Sveriges Radio (!) kan undvika den längre, men vi kan ju ändå leka med tanken att det var tvärtom. Kent Ekeroth åker till Israel för att ge vapen till israeliska bosättare med Anders Breivik. Hade varit en "lite" annan ton i media.Nu är hon i alla fall fängslad och jag hoppas hon får sitta så länge att hon slutar med sin aktivism.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|