Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Med tanke på näst sista rutan där apan fått ett huckle och apan är omgiven av människor, inte andra apor så vill jag inte bestrida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att se vad det står i texten.Göteborg styrs av (s)+(v)+(mp)
View attachment 516761
fort
View attachment 516762
![]()
”Strukturell rasism” – unga illustrerades som apor i socialtjänstens behandlingsmaterial
Socialförvaltningen i nordöstra Göteborg har använt ett behandlingskoncept där unga avbildats som apor. Medarbetare beskriver materialet som rasistiskt.www.dn.se
Med tanke på näst sista rutan där apan fått ett huckle och apan är omgiven av människor, inte andra apor så vill jag inte bestrida.
Vissa är bara as, förhoppningsvis en minoritet.Unga är fortfarande ingen ras
En riktig muslimsk kvinna har ingen klitoros så de bryr sig föga om nånting förutom att använda maskerradkostym offentligt året runt.Såg det här i Gp.se idag.
View attachment 516815
Reflekterade över att jag inte sett en enda kvinna i slöja med Prideflagga.
Verkar som muslimer bara har två kön, det kön en muslim föds med behåller hen.
Jag tror du har fel i det, klitorisoperation tror jag är en gammal tradition i Östafrika, äldre än Islam.En riktig muslimsk kvinna har ingen klitoros så de bryr sig föga om nånting förutom att använda maskerradkostym offentligt året runt.
Iofs så har du förmodligen rätt, men kan nånting vara äldre än Islam den enda sanna tanken och mäktigare än allt annat i universum...Jag tror du har fel i det, klitorisoperation tror jag är en gammal tradition i Östafrika, äldre än Islam.
Javisst, enligt SVT kom de första svenskarna till Sverige för 14000 år sedan.Iofs så har du förmodligen rätt, men kan nånting vara äldre än Islam den enda sanna tanken och mäktigare än allt annat i universum...![]()
Polisen larmades på söndagen ut på ett udda larm, rapporterar Västerbottens-Kuriren.
Flera personer hängde upp varandra i luften genom krokar rätt in i köttet.
– Det är bland det sjukare jag varit med om, säger ett vittne till tidningen.
-----
Till Västerbottens-Kuriren uppger polisen på söndagskvällen att man skulle åka till platsen för att ”se till att allt är frivilligt”.
– Eftersom att vi har fått samtal om det och det verkar vara ett avvikande beteende som allmänheten reagerat på så åker vi dit och kontrollerar det. Det är oklart om det kommer bli något ärende, säger ett regionledningsbefäl till tidningen.
Du verkar kunna det där
Folket på det "livsstilspartyt" blev nog lite överraskade när polisen stövlade in när de höll på med sin suspension kink.
Och tekniskt sett är det bara i skinnet, inte köttet som man fäster krokarna.
Hey, har inte alla kollat på suspekt porr?Du verkar kunna det där![]()
Är väl Pride month, inget konstigt med det där?Polisen larmades på söndagen ut på ett udda larm, rapporterar Västerbottens-Kuriren.
Flera personer hängde upp varandra i luften genom krokar rätt in i köttet.
– Det är bland det sjukare jag varit med om, säger ett vittne till tidningen.
-----
Till Västerbottens-Kuriren uppger polisen på söndagskvällen att man skulle åka till platsen för att ”se till att allt är frivilligt”.
– Eftersom att vi har fått samtal om det och det verkar vara ett avvikande beteende som allmänheten reagerat på så åker vi dit och kontrollerar det. Det är oklart om det kommer bli något ärende, säger ett regionledningsbefäl till tidningen.
Det är väl generaldirektörens systerson/ Skärgårdsmansion-granne eller barnbarns fotbollstränarpappa i Djursholms FF...
![]()
Var chef under börsens insiderhärva – får toppjobb på FI
Finansinspektionen delade ut 100 miljoner i böter till börsoperatören Nasdaq för allvarliga brister i handelsövervakningen.Nu har personen som var övervakningschef på Nasdaq under insiderhärvan fått ett toppjobb på FI – och ska leda tillsynen av den svenska värdepappersmarknaden.Generaldirektör...www.di.se
Köttkrok i kropp är väl nåt religiöst fenomen?Är väl Pride month, inget konstigt med det där?
Jag har för mig att det ingick i någon slags manlighetsritual hos någon india.... Ehh ursprungs... eh... ett gäng som inte kom med Columbus eller hans efterföljare.Köttkrok i kropp är väl nåt religiöst fenomen?![]()
Garanterat normgrejKöttkrok i kropp är väl nåt religiöst fenomen?![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |