Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Ungefär som på första maj när dom demonstrerar mot staten.
...under skatter vi digna ner..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...under skatter vi digna ner..

Min uppfattning är tvärtom att svenskar troligen är världens mest indoktrinerade folk. Över ett sekel av ensidig propaganda gör att vi reflexmässigt tänker och reagerar sossigt. Tror inte man kan bli fri från det och jag avskyr att det finns också hos mig.Du tänkte att svenskar inte har tillgång till Internet?
Jag tror hellre att svenskar generellt är bättre på att värdera information än genomsnittet, kombinerat med att många vet ingenting om USA och likställer landet med den sittande presidenten…
Jag tror att det är ganska många svenskar som värderat Trumpadministrationen mycket lågt helt utan att ha behövt hjärntvättas av den hemska vänstermediekonspirationen.
Med vänlig hälsning,
Min uppfattning är tvärtom att svenskar troligen är världens mest indoktrinerade folk. Över ett sekel av ensidig propaganda gör att vi reflexmässigt tänker och reagerar sossigt. Tror inte man kan bli fri från det och jag avskyr att det finns också hos mig.
Du är ju kanske det bästa exemplet på hur normalbegåvade människor kan bete sig helt sinnessjukt efter en mediekampanj.Du tänkte att svenskar inte har tillgång till Internet?
Jag tror hellre att svenskar generellt är bättre på att värdera information än genomsnittet, kombinerat med att många vet ingenting om USA och likställer landet med den sittande presidenten…
Jag tror att det är ganska många svenskar som värderat Trumpadministrationen mycket lågt helt utan att ha behövt hjärntvättas av den hemska vänstermediekonspirationen.
Med vänlig hälsning,

Efter att ha läst Lasse Wierups böcker Gangsterparadiset och Maffiakontraktet har jag inte direkt högre förväntningar på en och annan etnisk/klanbaserad folkgrupp.View attachment 516722
![]()
Vi somalier kommer inte att gå under
GP:s artikelserie om somalier i Göteborg är kränkande och en grov generalisering av en redan utsatt grupp. Vad är syftet? frågar sig debattörerna.www.gp.se

Göteborg styrs av (s)+(v)+(mp)
View attachment 516761
fort
View attachment 516762
![]()
”Strukturell rasism” – unga illustrerades som apor i socialtjänstens behandlingsmaterial
Socialförvaltningen i nordöstra Göteborg har använt ett behandlingskoncept där unga avbildats som apor. Medarbetare beskriver materialet som rasistiskt.www.dn.se
Svårt att se vad det står i texten.Göteborg styrs av (s)+(v)+(mp)
View attachment 516761
fort
View attachment 516762
![]()
”Strukturell rasism” – unga illustrerades som apor i socialtjänstens behandlingsmaterial
Socialförvaltningen i nordöstra Göteborg har använt ett behandlingskoncept där unga avbildats som apor. Medarbetare beskriver materialet som rasistiskt.www.dn.se
Med tanke på näst sista rutan där apan fått ett huckle och apan är omgiven av människor, inte andra apor så vill jag inte bestrida.
Vissa är bara as, förhoppningsvis en minoritet.Unga är fortfarande ingen ras
En riktig muslimsk kvinna har ingen klitoros så de bryr sig föga om nånting förutom att använda maskerradkostym offentligt året runt.Såg det här i Gp.se idag.
View attachment 516815
Reflekterade över att jag inte sett en enda kvinna i slöja med Prideflagga.
Verkar som muslimer bara har två kön, det kön en muslim föds med behåller hen.
Jag tror du har fel i det, klitorisoperation tror jag är en gammal tradition i Östafrika, äldre än Islam.En riktig muslimsk kvinna har ingen klitoros så de bryr sig föga om nånting förutom att använda maskerradkostym offentligt året runt.
Iofs så har du förmodligen rätt, men kan nånting vara äldre än Islam den enda sanna tanken och mäktigare än allt annat i universum...Jag tror du har fel i det, klitorisoperation tror jag är en gammal tradition i Östafrika, äldre än Islam.

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |